te vies om aan te pakken

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Diana_Mabel

te vies om aan te pakken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-02 09:07

mevrouw had zich lekker uitgeleefd in het land gisteren Haha!
Ze jaagt alle paarden op dus ze was wat onrustig toen ik haar haalde. Eenmaal op stal zag ik pas hoe vies ze was Scheve mond haar dek zat helemaal onder de blubber en haar nek en haar benen pffff ze was niet zo mooi om te zien de klodders hingen in haar manen Gaaaap maar het was allemaal nat dus ik kon het niet uitborstelen.
Vanmorgen ging ik voeren en haar weer buiten zetten de modder was inmiddels opgedroogd ik had de neiging om haar te gaan poetsen maar dat heeft weinig zin ze staat nu toch weer in het land.

Dresuur zadel te koop 17,5 inch medium wilde boom
http://www.bokt.nl/markt/ad/396430/lede ... 175-fit-25

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 11:42

hihihi ook in jou paard haat stamboom moet ergens een varken zitten Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 11:47

Hihi, zo weet ik er nog wel een paar hoor.. Haha!

Gisteren eventjes bij Hayyan geweest ( zie profiel ) Hij zag er werkelijk niet uit!! Hij had zondag heel de middag in de wei gelopen en was helemaal uit zijn naad gegaan..

Resultaat: Zijn lange mooie manen in dreads en giga in de knoop en niet meer koffievos, maar grijs van de blubber!! tsk..

Gut, ben toch erg lang bezig geweest om hem een beetje toonbaar te krijgen en nog langer om zijn manen uit te pluizen ( uiteraard met hulp van equishine *LOL* )

Hij zag er na mijn zwoegwerk zowaar weer uit als een arabier ipv als een varkentje Haha!

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 15:41

marloes-joy schreef:
hihihi ook in jou paard haat stamboom moet ergens een varken zitten Haha!

*LOL* *LOL* *LOL* Hi hi *lol*

Maar ik ken het! Dat varkentje van mij kan er ook behoorlijk wat van. En dan hoeft hij niet eens in de wei staan. Lang leven de winter....nu staat hij lekker met een dek en kan hij zich dus niet in zijn eigen poep en plas rollen

Tamaar

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 01:00

hihi Lachen die van mij ook een varken. ben blij dat de deken er op zit nu, maar haar hals, en benen zijn echt zwart van de modder. die van mij graaft gewoon een plek in de wei waardoor er als het regent modder ligt en daar ligt ze dan middenin. ben zo blij met deken.. want als ik jhaar zonder zou laten( wat wel kan het is een fjord) dan is ze echt helemaal zwart en kan ik haar soms niet eens schoon krijgen om een zadel op te doen.
ws heeft ze ontdekt dat modderbad goed is voor haar huidje hihi

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie