Ik ben zo blij met hem..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Ik ben zo blij met hem..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 19:31

Wil het even kwijt.
Maar sinds ik Ewald heb is mijn hele leven verandert, een stuk vrolijker...
Het rijden gaat op dit moment ook toppie! Hij loopt echt super voor mijn buitenteugel en binnenbeen, het nodige geklier doet hij nog wel maar dat is gauw afgelopen want hij begint nu door te hebben dat het geen nut heeft om elke keer te schrikken..
Maar ik vind het nu na 3 maandjes nog steds heerlijk om elke dag even met hem te knuffelen en hem te poetsen enzo.. Lovers

Het is echt zo'n schatje ook... gister was ik mijn hoofdstel aan het invetten, omdat ik niet ging rijden had ik hem in de bak gedaan en ben zelf in de hoek op een stoeltje gaan zitten te vetten, op een gegeven moment stond hij voor me en zat gezellig mee te kijken en te snuffelen probeerde er vandoor te gaan met mijn ledervet... Haha! mafkees

Het zal ook wel heel normaal zijn om alles te willen kopen voor je paard, want ik heb nu iets dat ik een zweetdeken met hals wil omdat hij zo zweet in zijn hals, dat spons ik dus meestal af, maar nu moet ik die dus ook hebben Haha!

Kortom het is echt een schatje en hij past helemaal bij mij, het rijden gaat helemaal naar mijn zin en hij gaat steeds vooruit... Lovers

Dit moest ik echt even kwijt hoor... Zit helemaal te Pling achter mn compie Lachen


Groetjes Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:39

nou harstikke lekker hoor dat het zo goed gaat! en dat je zo blij met hem bent ClownP dat is een heerlijk gevoel he Lachen dan loop je de hele dag te glunderen van blijheid! hopelijk blijf je het en Ewald natuurlijk zo leuk vinden! veel succes met hem nog...

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:40

Mooi zo!
Ga zo door en veel succes verder Lachen

Het leven is een gebakje!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:42

Wat fijn dat het zo goed gaat
Ik ken dat gevoel, ben na een jaar nog iedere dag
ontzettend blij met Jaike en Blossem.
Met Jaike heb ik beter contact dan met Blosje,
maar het is nu ook te merken dat Blossem steeds
liever wordt Lovers en dingen leuk begint te vinden.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:46

Hé, Nog iemand die helemaal happy is Party!!
Ik heb nu eindelijk weer les en het gaat weer harstikke fijn en ben ook helemaal in de wolken met mijn paardje Haha! En ik heb hem al ruim een jaar...(soms gaat het dus gewoon niet meer over(of bij vlagen Haha! ) )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 19:25

das mooi voor je. We hope dat ut nog lang zo goed zal gaan!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 19:34

toch leuk dat je helemaal happy bent, dat hoord ook wel een beetje, het zou jammer zijn als je helemaal niet met ewald over weg kon en het niet naar je zin zou hebben met hem.

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:39

verwijderd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Patriesje en 30 bezoekers