verslag Sharif ophalen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

verslag Sharif ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 09:18

zie: [ITP] Sharif!!!! voor foto's deel 1
Zie: [ITP] Sharif!! deel 2 voor foto's deel 2

Jaja gisteren was het zover, ik was al om 8 uur wakker (ik ben noooit om 8 uur wakker) we hadden afgesproken 8.45u op te staan en ongeveer 9.30u weg te rijden, dus ik me beheerst en ben blijven liggen.
Om 8.30 kon ik niet meer en ben dus maar even naar de wc gegaan en toen ik daarvan terugkwam was mijn vriendje gelukkig ookal wakker
Ik snel gewassen en aangekleed (de reactie van de moeder van mijn vriend: huh ben je nu al aangekleed Haha! ) Afijn wij ontbeten en weg.....

Onderweg maar even lekker zitten lezen, dat hielp wel om de reis wat sneller te laten gaan, na 2 uurtjes waren we in Anna Jacobapolder aangekomen en hebben we bij Esther even een kopje thee gedronken, ze heeft trouwens 2 scheten van ratjes, beetje jammer dat het vrouwtjes zijn Haha! . Daarna zouden we even op stal gaan kijken en daarna een broodje eten.
Eenmaal op stal eerst kennis gemaakt met Isabeau, Fleur en Mander en toen kwam ie uit de stal hoor, Sharif!!!

Eerst op stal even zitten tutten en daarna mee naar buiten genomen, hij was heerlijk rustig en als je een beetje laag bij de grond bleef vond ie jou ook lief Lovers .
Toch maar besloten om geen broodje te eten, kon toch geen hap wegkrijgen, nog een paar afscheidsfoto's gemaakt, ingeladen en op weg....
Op de phillipsdam zag ik in mijn buitenspiegel zijn neusje heen en weer gaan over de klep heen Lovers maar verder heeft hij zich voorbeeldig gedragen, we hebben geen seconde last van hem gehad...

Halverwege zijn we bij een tankstation even gaan kijken en hij bleef nog steeds erg rustig staan, alleen toen we weg liepen naar de auto gaf hij even een schreeuw, dus ik weer terug en hij keek echt zo van 'braaaf als ik hinnik moet jij komen Lachen ).

Bij mijn vriend thuis hebben we hem even uit de trailer gehaald en even rondgestapt, hier heeft hij ook even wat gedronken en na een kwartiertje ofzo zijn we weer verder gegaan.
Eenmaal thuis kwam het volgende probleem, meneer stond wel lekker in ons wagentje en was zeker niet van plan om eruit te komen *zucht*.
Uiteindelijk kwam ie wel en heeft hij op de parkeerplaats voor het eerst kennis gemaakt met Polly.
En ja toen kwam er weer een probleempje om de hoek kijken, om op stal te komen moesten we een weg oversteken, en die weg heeft rode fietsstroken, en dat kent hij natuurlijk niet (nooit bij nagedacht Frusty ) uiteindelijk was ie er dan overheen en meneertje draafde vrolijk het terrein op.
We hebben hem eerst maar even op stal gezet waar hij driftig aan zijn hooi begon en dat heerlijk sopte in zijn emmer water Vork .

's Avonds zijn we nog even teruggeweest (lees:ik) en heb ik even lekker met Pol geklooit en hem ook even een knuffel gegeven.


en strakkies mag ik weer....ga eerst nog even wat foto's erop zetten.....
Renee
Laatst bijgewerkt door Polly op 04-11-02 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 09:22

Ik wil nu wel elke dag foto's hoor! Haha!

En als we in NH zijn komen we hem absoluut opzoeken!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 09:41

Buitenzorg schreef:
Ik wil nu wel elke dag foto's hoor! Haha!



Dat komt voor elkaar!!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 21:58

leuk!!!
echt heel leuk!!!
enne je moet wel heel veel foto`s maken he ? Knipoog
en ik hoop dat pol en shrif goeie vriendjes worre!!

~xXx~lauraaaa

Stop Wishing, Start Doing

LBroekhuizen Fotografie https://www.facebook.com/LBroekhuizenFotografie/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Jaydee_WP, JorineV, reina, Vagabondo en 141 bezoekers