Leuk nieuw paard op stal!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Leuk nieuw paard op stal!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-02 21:27

Vandaag weer wezen werken en Gerald heeft er een paard bij gekocht. Vond ie wel wat voor mij *nee ik heb geen geld over!!!*, mooi maatje! t is een ruin van 11 jaar, Jordan heet ie. bruine met een brede bles en achter twee witte voetjes met errug veel mok.... zn eigenaresse ging scheiden van dr man en toen kon ze dr paard niet meer onderhouden dus moest Jordan weg. T is echt een opknappertje om t zo maar te noemen, wel lief maar niets gewend. Hij ziet er ook nog niet super uit, maar dat komt nog wel. Ik heb m vandaag helemaal gewassen, zn mok behandeld enz. T wordt wel wat met Jorrie!!!
Morgen komt er nog een paard bij, eentje die we al eerder op stal hebben gehad. Supergaaf paard, ik was toen al gek van m. Staat ook te koop Haha! *hebbuh hebbuh hebbuh* *LOL* VOlgende week dus fototoestel mee voor de schatjes Lachen

En Gerald zat weer heerlijk te pushen tegenover mij voor een paard. Of ik geen paard wou, of ik niet al aan t sparen was. Tuurlijk wel maar ik moet m ook kunnen onderhouden. Tja voor onderhoud kon ik ook wel werken zei Geer *zucht hoe aantrekkelijk om te doen*. Maargoed, tot nu toe heb ik gewoon te weinig geld en tijd, mijn beurt komt nog wel *hoop ik*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 21:33

oooh super voor je! Ik kom snel eens kijken!

Kan je geen paardje/pony leasen voor een paar maanden? dat ga ik waarschijnlijk ook doen! Kunnen we samen gaan rijden

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 07:35

heeey gaaf zeg! Ach jouw tijd komt nog wel en dan mag ie wel bij mij in pension hoor :p

ben benieuwd als je foto's hebt gemaakt!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 09:34

Zeker weten dat jouw beurt nog wel komt!
En dan een heel lief paardje kopen dat geweldig bij je past... Kwijl
Niet een groninger? Tong uitsteken
Wie weet fokt Kim er al eentje voor je.

Leuk dat Gerald nu Jordan op stal heeft staan!
En als hij zo graag wil dat jij een paard koopt: vraag maar of je hem niet gratis bij Gerald mag stallen? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 19 bezoekers