Jaaa!!! Me happy!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Jaaa!!! Me happy!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 18:15

Ik heb de stal!!! We gaan morgen betalen (als er niemand ons voor is geweest ) en kan ik opzoek naar een paardje. Ik zou eerst Moby ( [ITP] Mijn toekomstig veulen Haha! ) krijgen, maar mijn ouders hebben dan liever dat ik dan een groter, "volwassen" paardje neem. Ik ben dus helemaal gelukkig, alleen hoop ik dat Jaap wel heeft gewacht op ons, en hem niet heeft verhuurt Scheve mond .
Weet iemand een leuk paardje? Ongeveer tot 1.40m, en niet duur Haha! ? (Marktplaatst doet het nu niet *grumbel*)

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 18:44

Mag ik vragen waarom je een paardje zoekt tot 1.40?
Hoe groot denk je dat je word, ik zou zelf voor een e pony gaan.
Als je er dan wedstrijden mee zou willen rijden kun je over een paar jaar makkelijker tussen de paarden starten.
Succes met zoeken!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 18:52

curly2day schreef:
Mag ik vragen waarom je een paardje zoekt tot 1.40?
Hoe groot denk je dat je word, ik zou zelf voor een e pony gaan.
Als je er dan wedstrijden mee zou willen rijden kun je over een paar jaar makkelijker tussen de paarden starten.
Succes met zoeken!


Maar het mag niet te duur Haha!
(En nu niet gaan zeuren of we dan wel ervoor kunnen zorgen, maar dat kunnen we wel, alleen een groot bedrag in een keer niet).
Het liefst een Fjordje of Haflingertje, die zijn niet zo hoog, of een grote Shet Lachen . IK geloof dat dravers niet zo duur zijn.

UPDATE!!

De stal gaat definitief door!!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 19:40

Maar als je een beetje opzoek gaat vind je heus wel een leuke E pony voor niet zoveel, opzich zijn er tegenwoordig ook wel wat grotere haflingers of fjorden, maar ik zou niet te snel wat kopen denk er goed over na.
Gefeliciteerd nog met je stal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, beegee, GrapeshotBot, ikkedus, irene_sarah, Iris_Casper, Juniores, LaDonna75, MariekeS_, nikkietjuh, paardje2013 en 120 bezoekers