Voor degene die het topic over celest volgde,,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Verwijderd2

Voor degene die het topic over celest volgde,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 19:40

Ik ben er weer, lang niet op bokt geweest omdat ik veel beirchtjes binnenkreeg over Celest en hier allemaal geen zin in had..
Even wat dingetjes:
Ten 1e: Het was niet mijn bedoeling om ook maar iemand in een kwaad daglicht te stellen,, ik heb tenslotte ook geen namen genoemd dat gingen jullie doen..
Ten 2e: Vraag me nog steeds af waarom mijn vorige topic zo'n geruzie en allemaal geze*k moest worden want dat sloeg echt werkelijk nergens op..
Ten 3e: Voor degene die sommige (kijk ik noem weer geen namen Tong uitsteken) geloofde,, Celest werd niet mishandeld!

Opheldering over het kreupel lopen wat sommige mensen zeiden:
Celestial had idd een platvoet,, daardoor liep hij op ijzers en moest hij vaker dan een normaal paard naar de hoefsmid.. Maar het ging echt super goed.. Voor degene die zei dat we het zelfs zo erg hadden gemaakt door der een stiek aan vast te knopen,, Bull oliebol! Die mensen hadden hem maar een paar keer gezien en toevallig liep hij op die momenten kreupel, wat hij idd vaker dan een normaal paard deed dankzij die plabtvoet.. De enige keren dat hij kreupel liep waren:
Toen hij er net was: hij had allerlei wondjes op zijn benen omdat hij heel wild was in de trailer en zichzelf gewond had geslagen,, dit zou allemaal uit zichzelf genezen aldus de dierenarts..
Een hoefabces: kwam meteen daarna, gelukkig was het open en hoefde er verder niks aan gedaan te worden maar hij was er wel kreupel door.. werd wel goed verzorgd die tijd
Nog wat keren tussendoor: Spiertje verrekt dankzij zijn drukke gedoe waardoor ik er ook paar keer af ben gevallen,, en vaak omdat hij dan naar de hoefsmid moest..
De dag dat hij eigenlijk verkocht moest worden: Mensen in de kantine zeiden dat we hem maar eens goed uit moesten laten kuren voordat dat meisje kwam zodat hij lekker rustig was,, dus dit deden we.. Maar omdat hij toen ff druk werd en een bok maakte verrekte hij een spiertje.. Het was echt niks ernstigs.. Maar hij liep dus wel kreupel.. Want toen dat meisje dus niet op kwam dagen hebben we besloten hem dan maar eens een beetje te rijden,, en toen hadden we er dus een stiek aangedaan,, (niet zodat hij rustiger was maar om hem te leren aan de teugel te lopen,, hij kon gewoon zijn hoofd kei hoog in de lucht steken maar deed hij uit zich zelf niet en ging dus heel diep lopen) maar na 10 minuutjes merkte we al hij loopt niet lekker dus zijn we gestopt.. (hier was diegene die dat zei over die stiek wist dit!)

Hierbij dus wat opheldering.. Nogmaals ik stel niemand hier in een kwaad daglicht,, en anders is het niet mijn bedoeling..
Ik heb het nog steeds erg moeilijk met deze zaak en snap zelf de helft niet meer, tis een raar verhaaltje.. Vragen kun je
altijd stellen als ik antwoord weet krijg je het zo snel mogelijk..

Als je boos bent op me of ik zeg iets verkeerd zeg het anders via PB of let op wat je zegt want ik heb absoluut geen zin in die zelfde waanzin als vorige keer oke?

Liefs,,

P.S. voor degene die mijn vorige topic niet kende: viewtopic.php?f=1&t=797877&hilit=

Esmeralda

Re: Voor degene die het topic over celest volgde,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:08

zo dan heb het eindelijk gelezen. Man wat een gezeik. En het klopt jij heb niemand genoemt, dat deden andere voor je.
Maar goed weet je onder tussen meer. Wat je vader heeft besproken met de stalhouder. Of je paardje nog leeft?
En hoe gaat het nu thuis

Verwijderd2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 21:33

Esmeralda schreef:
zo dan heb het eindelijk gelezen. Man wat een gezeik. En het klopt jij heb niemand genoemt, dat deden andere voor je.
Maar goed weet je onder tussen meer. Wat je vader heeft besproken met de stalhouder. Of je paardje nog leeft?
En hoe gaat het nu thuis

Echt he,, slaat echt nergens op maar goed..
Mijn vader zegt dat dit absoluut niet de afspraak was en dat de stalhouder dus dingen heeft gedaan nie niet kunnen..
En ik heb via iemand hier op bokt gehoord dat Celest naar de slacht is Huilen
Thuis gaat het wel wat beter, nog steeds geen geld maar me ouders kunnen elkaar weer aankijken (na al die ruzies vind ik da heel wat) en ze hebben al veel gepraat.. papa is weer in Nederland en alles begint steeds meer bij het oude te komen.. Maar Celestial krijg ik er niet mee terug..

Liefs,,

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 09:25

Van die gene die tegen jou heeft gezegt dat hij naar de slacht is, kan je 100% op aan???
Fijn dat het thuis al wat beter gaat.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:04

Aangezien alle partijen nu hun mening hebben gegeven en het niet de bedoeling is dat dezelfde discussie opnieuw gevoerd wordt, zet ik hier een slotje.