Grrrrrrrrrrr

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Grrrrrrrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 18:46

Zaterdag met mijn les liep Amadeus echt onwijs goed, helemaal lekker door kaak en nek echt super . Gister vond ik het al wat minder gaan, had niet echt reactie op het been, dus vandaag eerst echt even goed voorwaarts aan mijn been gezet.
Dat deed ie nog wel.
Vervolgens moest ie om mijn binnenbeen buigen, aangezien hij na gaat geven op het moment dat ie buigt, dus binnenbeen erbij en mijn binnenteugel zachtjes vragen. Word ik dus compleet genegeerd. Dus jaag ik m weer naar voren, controleer of ie nog op die manier aan mijn been is. Ik rijd hem weer terug, hij is heel even netjes nageeflijk (wat bij hem betekent dat ie mijn binnenbeen accepteert en erom buigt) vervolgens maakt ie zich recht en krijg ik geen reactie meer
Het vreemdste is nog wel dat ie dus het beste liep op zijn moeilijke kant, zijn makkelijke kant was helemaal niets...
Ik geloof dat ik gek word, ben helemaal gefrustreerd nu...

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 10:55

wat vervelend idd...! misschien zweepje meenemen, niet om te slaan maar om aan te tikken achter je been. verder voortdurend voltes rijden, achten etc... veel succes!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 14:59

Tjee, het blijft een taaie he?
Probeer niet alleen je binnen teugel gebruiken, maar ook zeker je buitenteugel. Je moet hem niet omtrekken in die buiging, maar op twee handen meenemen, die buiging in. En daarbij natuurlijk je beenwerk, maar het ging mij nu even over het stukje binnen teugel.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 18:25

Buitenteugel had ik er ook bij, die houdt contact en mag van mijn instructrice alleen ingrijpen als ie te ver buigt. Als hij over zijn schoder weg valt, naar buiten valt enz. enz. moet ik ingrijpen met mijn buitenbeen. Ik meot zo min mogelijk druk geven op mijn buitenteugel, omdat ie dan alleen maar meer verzet geeft...
Hij gaat trouwens ook beter met zo'n min mogelijke druk binnenteugel, dus ik probeer hem vooral met mijn benen te rijden. Sinds ik dat doe gaat ie steeds beter, behalve nu even dan...
Stomme *piep* (ach een dipje moet ok zo af en toe kunnen Tong uitsteken )