Slecht nieuws!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 09:30

Ik denk dat jullie allemaal wel gehoord hebben dat een poos geleden mijn vader werkloos is geworden en dat er 4 pony's van mij weg moesten! Frusty En dat kort daarna Lucky Luck een spuitje kreeg! Frusty
Ik dacht dat het nu allemaal weer beter was bij ons thuis maar mijn ouders redden het niet meer met het geld enzo!
Nu hebben ze besloten dat we gaan verhuizen! Verdrietig En dan nog wel naar een rijtjes huis! Dus mijn pony's kunnen niet mee!! En helaas kan ik dus mijn pony's niet houden!! Ik ben er echt helemaal kapot van! Ik weet niet hoe ik het nu op moet schrijven!!
Kennissen van ons (waar Blacky van is) gaan nu in ons huis wonen! En dan is er ook nog een beetje goed nieuws: Zij kopen ook de andere pony's van ons over! Ok ik ben dus mijn pony's kwijt maar ze blijven op hun oude stekje en bij elkaar! Ik kan er elke dag heen als ik wil en het is ook de bedoeling dat ik er blijf rijden!
Alleen is er dan nog 1 probleempje! Ze hebben een tweeling van 4 jaar en die rijden dus ook weleens op Punkie en lopen dus zo door het land heen enzo! En Dyene rent dan steeds op je af (heeft ze altijd al gedaan) Dus ze willen Dyene wel verkopen!
Misschien is er hier iemand die intresse heeft in een Welsh-cob van 1 jaar, ze heeft geen papieren en het is een merrie! Ze is heel erg lief! Lovers

Ik vind het ontzettend erg maar het kan niet anders! Misschien als mijn vader weer werk krijgt en maybe mijn moeder ook dat weer terug kunnen maar ik betwijfel het!
Sorry als ik jullie met dit verhaal lastig val maar ik moest het even kwijt!!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 09:39

pff wat zit het jou tegen de laatste tijd zeg.
Ik kan nu wel zeggen Na regen komt zonneschijn. En dat is ook vast wel zo. maar zo zal jij dit nu niet zien.
Gelukkig dat de ponies bij elkaar blijven en op hun eigen stekkie. Dat is dan nog een geruststelling voor jou.
Ik wens je heel veel sterkte!
Groetjes Petra

:evaw:

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 09:41

he, wat vervelend, ik zou zo snel niemand weten voor dyene, maar in ieder geval veel sterkte en succes. het is vervelend dat je ze moet verkopen, maar ze blijven in ieder geval bij elkaar, en je mag ze altijd opzoeken en blijft ze verzorgen, dat is tenminste iets.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 09:46

Jeetje, jij krijgt het ook behoorlijk voor de kiezen de laatste tijd. Misschien dat Heike iemand weet die een Welsh Cob zoekt. En ik zal verder voor je zoeken op internet of er mensen geinteresseerd zijn.
Zou je iets meer over haar kunnen vertellen:
*kleur *karakter *stokmaat
En verder: je mag gelukkig je ponys blijven verzorgen en rijden, dat is al heel wat. Maar toch zal het anders zijn. Nou meid, heel veel sterkte en je kunt hier altijd je verhalen kwijt he? Liefs Marije

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 10:01

jee je hebt wel erge pech zeg!
god meid,ik vind het ontzettend voor je.
tja ik weet helaas niemand voor je welsh cob.
gelukkig dat je nog je pony's mag zien.
ik leef echt met je mee,want dit moet echt verschrikkelijk voor je zijn..........

soms is het beter om te zwijgen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:34

Hoi!
Ik las dat je 18 jaar was en bezig was met een opleiding? Hoe lang duurt die nog?
Want daarna kun je natuurlijk gaan werken, en hopelijk dan zelf een paardje kopen.
Ik vind het heel erg voor je wat er gebeurd is, ik hoop dat Dyene goed terecht komt.
Gelukkig kun je er nog wel blijven rijden, dat scheelt een hoop hoor. De pony's zullen altijd van je blijven houden, zeker weten!
Ik hoop voor je dat je later een leuke baan krijgt waardoor je weer zelf een paardje kunt kopen. Wie weet, kom je dan Dyene nog eens tegen?
Veel sterkte en geef de moed niet op hoor!
Groetjes, Dorine.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:02

he wat rot voor je!
Gelukkig kun je wel blijven rijden op je pny's.
Als ik iemand weet voor die welsh dan laat ik het je weten!
xxx Roos

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:15

Wat ontzettend rot voor je! Gelukkig kun je wel de pony's blijven zien, helaas weet ik niemand voor Dyene Scheve mond\

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:32

Wat ontzettend kl*te voor je!!! Het zit je de laatste tijd echt niet mee. Heel veel sterkte!! Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 19:33

Iedereen heel erg bedankt voor jullie berichtjes!

Ik ben over 4 weken al verhuisd! Heb geen idee hoe mn ouders het zo snel allemaal rond hebben gekregen ik hoorde het zaterdag pas!

Ik hoop ook dat ik ooit Dyene nog tegen kom!!!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 10:47

Hier dan voor de leifhebbers ngo wat info over Dyene.

Naam: Dyene
Geslacht: Merrie
Stokmaat: wordt rond de 1.45/1.50
Kleur: Donkerbruin zwarte manen en staart
Erg lief in de omgang.
Ze zal nooit iemand die goed voor haar is kwaad doen. Ze is erg enthousiast! In het land komt ze meestal op je af rennen en remt dan net voor je. Water is nog wel erg eng.
Ze gaat alleen weg voor een serieuze koper.
Vraagprijs: F1000/F1500


Oja Dorine in moet nog 2 jaar naar school en ja wie weet verdien ik dan genoeg voor mn eigen paardje!! Ik hoop het echt!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 11:03

Ik weet misschien wel iemand, wil je me een e-mailtje sturen op flngsecret@hotmail.com please?
Ze komt in een groot weiland te staan samen met allemaal andere welshjes waar ze lekker kan spelen.. die andere zijn allemaal veulens en jaarlingen. er zijn ook ongeveer 5 stallen en een grote schuilstal. Ze hebben genoeg drinken en krijgen genoeg eten.

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 17:22

Nathalie, Ik heb je gemaild.
Hoop dat het wat kan worden.
Vind het heel erg maar als Dyene het maar goed heeft.

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, Jintexx, Kashmino, lies_sparkle, Maanon_, maitestar23, Marilu, Mark0919, pluklief, Sting, su72, Vagabondo, xDeena_ en 39 bezoekers