met mijn hafje tegen de muur geknald

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Carolien007

met mijn hafje tegen de muur geknald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 19:47

Vandaag had ik weer les op Annebel. En ze was nog al pittig. En elke keer op de volte rende ze onder me uit. Toen heb ik haar dus op haar kop gegeven. En de volgende keer rende ze dus weer weg, maar toen in volle galop tegen de muur Frusty . Oftewel zij er net langs en de bak uit, en ik tegen de muur. Door de wending die zij maakte ben ik er dus naast beland, wel staand gelukkig. Wij achter haar aan, stond ze dus heel gespannen in het gangpad. Met de teugels kapot.
Toen heb ik haar dus eerst weer gepakt, eerst keek ze nog heel geschokken, net of ze op haar kop kreeg. Dus eerst haar gerust gesteld. En toen zij de instructrice dus al dat annebel beter even aan de longe kon zodat ze dus niet weer het bit vast kon pakken en kon gaan rennen.
Dus longe vastgemaakt, teugels aan elkaar geknoopt, kon zo snel geen andere vinden, en er weer opgeklomen.
Ze was volgens mij best geschokken, want ze was daarna super rustig en ik kon haar zelfs in draf en galop aandrijven. Normaal gaat ze dan nog racen. Maar ze kwam nu ook al in draf aan de teugel en in de juiste stelling. Echt super. Kwam denk ik ook omdat ik daardoor niet op alles gelijk hoefde te letten. en gewoon wat meer de tijd had. Maar dat reed echt wel fijn. Ze zij al, lijkt wel of je haar nog zadelmak moet maken. Nou kan ze kon ze ook nog niet echt veel toen ze kwam. Alleen zadel erop en crossen. Maar ging dus verder wel goed.
Maar was wel een dure les. Mijn cap is echt goed kapot, gebarsten door de klap tegen de muur. Teugels kapot. En mijn net nieuwe rijhandsschoenen kapot. En dan nog lesgeld. Maar ja, je moer er wat voor over hebben Haha! .

Tweede Springen volwassenen Ermelo 2011

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie