Voor het eerst van mijn verzorgpony afgevallen.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lieke

Voor het eerst van mijn verzorgpony afgevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-02 13:05

Ben gister van hamlett afgevallen. Hij is 3,5 jaar en dus nog maar kort bereden. Maar hij staat nu sinds een paar dagen op stal en ik had hem in die tijd niet bereden.
Hij heeft in alle tijd dat we met hem bezig waren nog nooit iets fouts gedaan, en dus ook nooit gebokt.
Maar op zich was hij weer heel braaf, rustig gezadelt, stappen. Met de draf was hij eerst een beetje snel, maar ook dat ging snel weer goed. Dus tijd voor een galopje. En ja hoor meneer begin te bokken. En Lieke had weer eens niet haar cap meegenomen (wel een cap zonder bandje aangedaan maar die vloog na 2 bokjes af) en ja hoor toen viel ik eraf. Best wel hard op mijn zij gevallen, en hammie stond me heel raar aan te kijken. Weer opgestegen en na een tijdje nog een galopje geprobeert en toen ging het wel goed gelukkig.

Jumpingmiepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 16:20

wat erg hoor niet leuk hoor voor je

ik het wel jammer zo wieng tijd heb nog om paardterijden

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 17:00

na vallen weer opstaan zeggen ze altijd!
goed dat je er meteen weer op bent gestapt, gelukkig is er verder niets ernstigs gebeurd het blijft altijd vervelend!! succes met je zij..

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie