Ik moet Sarah verkopen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 23:38

Pellie, mijn moeder staat altijd, bij alles, achter m'n vader. Of dat is omdat ze het met hem eens is, of dat ze bang voor hem is, weet ik niet.
Orionneke, thanks!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 09:43

Ik heb de instelling dat degene die me voor een moeilijke keus zit, is mijn liefde niet waard.
Keus zou dus makkelijk zijn.

Als mijn man zou zeggen dat ik moest kiezen tussen bv een vriendin die hij niet aardig vindt en hem..... Tja, dan houdt hij niet genoeg van me om het te gunnen. En wat is dan de volgende chantage?

Sterkte!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 17:17

Ik ben het met Buitenzorg, en anderen eens. Laat je niet chanteren. Nu komt hij met dit, en volgende keer met iets anders. Je bent onafhankelijk van je ouders, dus in principe hebben ze helemaal niets over je leven te vertellen. Ik zou dus gewoon doen wat jij denkt dat het best is. Als je wilt gaan werken, prima, maar geef je pony niet op, en als jij denkt het allemaal alleen te kunnen, moet je dat lekker doen Lachen Als je blijft toegeven bij je vader, word je op een gegeven moment zijn marionettepop.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 19:22

Wat iedereen zegt met:"laat je niet chanteren", klopt wel denk ik, je moet je niet laten chanteren.Door niemand. Maar het blijft toch je vader. Als hij idd in staat is om het contact te verbreken, zou ik het nog niet weten. Het is dus heel dubbel. In elk geval heel veel succes met je beslissing!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:20

Vind je zelf ook dat je dan geen tijd meer hebt voor je paard?
Ik zelf studeer, werk 12 uur in de week en heb een tinker en een shetlandpony en haal dat makkelijk met tijd. Een tinker is natuurlijk wat makkelijker, die hoef je niet iedere dag te rijden. Als je zelf onafhankelijk van je ouders bent moet je het zeker niet doen! Het is jouw leven!

Stel voor het een tijdje te proberen, als het niet lukt kan je haar altijd nog verkopen of een verzorger zoeken.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 22:02

Jee nou ik kan niet meer zeggen dan dat ik het erg sneu voor je vind. Het moet niet lekker voelen als je vader zoiets tegen je zegt. Het wordt tijd dat hij jou als een onafhankelijke volwassene ziet die hij heeft groot mogen brengen en waar hij nu zijn handjes vanaf moet trekken. Loslaten is een kunst hè? Alhoewel met zo'n uitspraak als je vader doet heeft hij er schijnbaar weinig moeite mee.