Balkjes tijdens les

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lisette

Balkjes tijdens les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 09:36

Ik had gisteren een lesje en toen had mijn instructrice het goede idee om eens wat met balkjes te doen. Dat was erg grappig. Barbiano moest eerst even goed kijken of er geen kaboutertjes achter lagen maar daarna ging het erg lekker. Ik moest een paar keer middendraf doen en Barb zit altijd erg lekker nu zat hij nog wel lekker maar gooide hij een stuk hoger op en toen liet hij me toch een middendraf zien. Kwijl In ieder geval zo voelde het en zo vertelde de omstanders het. Toen moest ik galloperen en weer over de balken heen ging ook super. Het was duidelijk dat hij nu meer zijn achterhand gebruikte. Barbiano vond het allemaal heel leuk. Was weer eens wat anders dan de normale oefeningen. Dus volgende les weer!

Toen we uit aan het stappen waren moest meneer nog even dubbel checken of de kaboutertjes echt verdwenen waren. Haha! Ik verwacht dat hij vandaag wel wat spierpijn zal hebben.

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 09:53

Toch weer die kaboutertjes. Elk paard ziet ze Lips are sealed , maar ik (bijna) nooit. Hoe zou dat toch komen?
Moest je middendraf doen over de balkjes Verward ?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie