Welk Boktpaard spreekt jou aan?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:40

ben benieuwd naar Omar (van Sjimmy), Pablo (van Katrien), Duncan (van Craignethan), Pieke (van de mams van Katrien) en vast nog wel meer paardjes waar ik zo even niet op kom Haha!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:41

Ik keek toevallig net even in het profiel van Laui! en Patent is echt wel een type wat mij aanspreekt.
Verder; Once van Joleen, Lotje van Suzanne F, Kawa van Runningkawa.
pony's ; Julius van Heike was een ontzettend mooie pony, Camilla van Nathalie is ook een mooie pony.
En dan in de kleine pony-categorie; Pinky van Pinky-girl. Heeeel schattig en stoer ding.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:55

Iedereen is die prachtige gekke Buddels van mij vergeten Haha!

Uhmm...ik vind Chester van Anneke erg gaaf (ze post hier veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig foto's van ), en Duncan van Craignethan. En Glory van Cassidy vind ik een erg mooi veulentje! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 00:20

Karin, dank je wel en je krijgt een knuf van Lab.

De paarden die ik nog wel eens zou willen zien zijn die van Jantina Ameland is best ver). Laiser lijkt me een erg leuk paard. Ergens bovenaan het lijstje staat wel Pepeijn.

Verder zou ik steef wel eens willen zien rijden, Jippie ook en Zep had ik ook wel eens op een paard willen zien (Zweden is helemaal verrekte ver). Janna lijkt me ook wel interessant om op een paard te zien trouwens.

De paarden die ik al wel heb ontmoet en die ik leuk vond zijn Ozep, Tender en de Jet Set van Pipo.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 01:10

Citaat:
* Pompidou van Anneke, omdat ze altijd zo lief over haar vertelt


Wat leuk dat je dat zegt! Lovers



Citaat:
Uhmm...ik vind Chester van Anneke erg gaaf (ze post hier veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig foto's van


*LOL* Bij deze beloof ik je, dat ik morgen meteen mijn camera mee zal nemen, en hem eens mooi op de foto zet, speciaal voor jou! Knipoog
Beloofd! Cool

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 01:32

Karin"]
* Kas van Mayo:
dat zou eeuwen geleden al, maar vanwege Kas z'n blessures ging het niet en nu moet ik nog steeds aan den lijve ondervinden hoe lief hij wel niet is... Lovers
[/quote]

Hihihi, wat leuk dat je hem noemt (ookal ken je hem al Tong uitsteken) Je bent hardstikke welkom Knipoog

[quote="Karin schreef:
en Beau is gewoon een scheetje.

Beau is idd een schatje en ach hoe kan het ook anders, buurman en vriendje van Kasje Tong uitsteken

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 01:33

Steef schreef:
NIet echt een bepaald paard, maar ik zou best een keer een echt goed dressuurpaard willen rijden van een bokker, en van sommige mensen ben ik erg benieuwd hoe de paarden voelen.

Steef, als je in de buurt bent??? Ik heb een leuk object voor je staan, waarschijnlijk door je kunsten op dat moment iets minder gewillig, maar wel een leuk projectje Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 08:09

Camilla van Nathalie, Danny van Obsession, Toscar en alle andere haffies, enne....Passion!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 09:14

Kawa van Runningkawa, voor het springtalent dat hij laat zien
Lois van Jippie, voor het dressuurgevoel
Imitador van Suzanne, ik wil wel eens spaanse pas en passage voelen

germie

Berichten: 25955
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 09:17

Een paard van wouter24, verder die Groninger van Nimber, en Kawa om eens wat springgevoel te voelen.
Tja, en ik heb al zoveel over die 2 paarden van Desiree gehoord dat ik die ook maar eens moet voelen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 09:46

Eigelijk zou ik veel paarden wel eens willen voelen.
Bv. Ilindra of Händell, maar misschien komt het ook door de omgeving daar Haha! Pepeijn zou ik ook eens willen ontmoeten, kijken of ie in het echt ook zo lijkt op Isolda.
Ik wil nog eens bij Lotje rijden en bij Lovely, om te zien of ze alles zo mooi kan uitleggen in het echt *LOL* Maar eigelijk zijn er meer bokt-personen ipv de paarden waar ik eens zou willen paard-rijden. De verschillende paarden doen me niet zo veel, ik heb toch de liefste en de beste Lovers

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 09:55

Niemand die geïnteresseerd is in mijn toppertje?

Tja, welke paarden mij aanspreken? Kawa lijkt me een heel apart paard (zowel dressuurmatig als springen), ook Stravinsky vanwege zijn dressuurvermogen en Lodewijk van Kim omdat dat er gewoon goed uit ziet voor een toch wat minder rank paard.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:13

Cody schreef:
Euh Joy, Omar, Pablo allemaal mooie maatjes en leuke koppies.
Apart dat ze allemaal vos zijn en ik eigenlijk niet op vos val Verward Haha!
Kan er nog wel veel meer bedenken trouwens.
Je kan beter vragen welke boktpaardjes ik niet leuk vindt, dan moet ik heel hard gaan nadenken Scheve mond


wat leuk!
Je mag haar gerust komen uitproberen hoor Haha!

Hoop tinka ook nog eens te zien

eveline_B

Berichten: 2831
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:14

Ynse van Flootje, die ziet er lief uit op de foto's.
Ulbe H van Ulbe H, heb ik nog maar weinig van gezien, maar ik ben wel nieuwschierig.
Meinke en Meinoedske van Horselover, daar heb ik intussen al zoveel foto's van gezien dat ik ze ook wel in het echt wil zien. Ik ben echt zo benieuwd naar al die Friesjes .
Enne Experiment van Nimber. Die moet ook leuk zijn. Ik vind die Groningers wel leuk Lovers .

O ja Pinky niet vergeten. Dat lijkt me ook een droppie. Kan ook pootjes geven net als Lucien, dus dat moet wel een leuke pony zijn Schijnheilig .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:15

Ik wil weleens een echte tuiger onder mijn kont! Die van mij is eigenlijk een beetje fake *LOL* .
En tja, ik wil zoveel paarden van Bokkers nog eens zien (rijden kan ik ze niet)....

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:24

Obsession, Razinda en Laiser vind ik erg leuke paarden. Ziet er ook altijd mooi uit op de foto's.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:56

stef schreef:
euhm, geen idee hoe je het schrijft, maar, die clydesdale Haha! Chraightenan of zoiets??? Haha!

Verder is Kawa nog steeds 1 van de weinige schimmels die ik echt super mooi vind


Ik dacht dat dat een shire was, en ja! Ik vind het ook een gave bok! Zou hem zelf wel willen.
Ook Kawa zou erbij gevoegd moeten worden, ik vind het een zeer aansprekend paard.
Die paarden van Sjuimpje vind ik ook erg mooi. Vooral haar laatste aankoop.
Lottel sprak mij ook aan, dat is zo'n beest waar ja alle kanten mee op kan en hij had een hele vriendelijke uitstraling. O jee........ ik krijg weer een idee! Misschien koop ik op de markt wel een groningerveulentje i.p.v. een haflinger............. ooooooooooooooo.......... Wat kosten die veulens eigenlijk?
Laatst bijgewerkt door Desiree op 29-10-02 10:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Dees

Berichten: 18918
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:56

Ik zou wel eens een weekje of 2 volledig zonder publiek willen stoeien met het onmogelijke boktpaard Propala, verzorgpaard van Honeybee.... Lips are sealed

Paarden waar ik voor mijn lol wel eens op zou willen rijden...hmmmmm.... Ik denk aan Omar van Sjimmy (Havidoff) en hmmmm....Händel van Ilindra (1 bonk personality) Omdezelfde reden lijkt me die tuttebol van Jantina ook erg tof.

Ben op zich al wel heel benieuwd naar Joy van Marloes en Tinka van Cody. Aaien lijkt me al leuk! Heb Dorine's Cerise in het eggie gezien en die vond ik prachtig!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:34

Dees schreef:
Ben op zich al wel heel benieuwd naar Joy van Marloes en Tinka van Cody. Aaien lijkt me al leuk! Heb Dorine's Cerise in het eggie gezien en die vond ik prachtig!


aaien Scheve mond ?
je mag er best op hoor Haha!
lijkt me echt heel leuk als jullie een keer in de buurt zijn *LOL*

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:46

eehm pepeijn van SP, en ook dat zwarte paard van wouter24 sjeems wat vin ik die mooi, en Fitzroy vin ik ook heel mooi... Ik vind er nog veel meer super maar dan duurt het zo lang.. hihi

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:15

Karin schreef:
* Stanley van Rom, om met eigen ogen te zien hoe hij door de bak 'patjoemt' Haha!

hahaha, dat was omdat het erg vroeg was en hij nog niet wakker was *LOL*
Dat doet ie nu niet meer Schijnheilig

Mer1980

Berichten: 18844
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:19

Ik zou graag Pregini, die van Kitty en Fitz willen rijden en ik ben zeer benieuwd naar joy en Mabel. Haha! Zou ik graag een rondje op willen sturen.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:20

Merilyn schreef:
Ik zou graag Pregini, die van Kitty en Fitz willen rijden en ik ben zeer benieuwd naar joy en Mabel. Haha! Zou ik graag een rondje op willen sturen.


jeetje mina al 3 mensen voor mijn joy?
leuk zeg!
enne merilyn jij bent lekker dichtbij,..als je een keer zin hebt en ze is wat meer opgeknapt mag je gerust komen hobbellen
wil ook nog steeds jou paarden heel graag zien Haha!

Mer1980

Berichten: 18844
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:32

marloes-joy"]
[quote="Merilyn schreef:
Ik zou graag Pregini, die van Kitty en Fitz willen rijden en ik ben zeer benieuwd naar joy en Mabel. Haha! Zou ik graag een rondje op willen sturen.


jeetje mina al 3 mensen voor mijn joy?
leuk zeg!
enne merilyn jij bent lekker dichtbij,..als je een keer zin hebt en ze is wat meer opgeknapt mag je gerust komen hobbellen
wil ook nog steeds jou paarden heel graag zien Haha!
[/quote]

Nou zeg maar wanneer je een keertje tijd hebt dan mag je een stukje rondsturen op Ro Haha!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:48

Ik ben benieuwd naar Olivia van Jacqueline.Lijkt me nml. leuk paardje dus zou haar best in het echt willen zien!!!