mijn paard vindt mij niet lief...:-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

mijn paard vindt mij niet lief...:-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 17:59

van het weekend waren mijn paard goldie en ik niet echt vriendjes. zij wilde alleen maar racen en bokken en nadat ik eraf gevallen was, heb ik haar aan de longeer eens FLINK laten werken. zij wou lopen?? nou ze heeft gelopen! en toen er weer op en toen waren de praatjes over, maar nu is ze dus boos... en laat ik nu toevallig een paard hebben met een zeer goed geheugen die dit soort dingen ECHT niet zo maar vergeet nu is ze dus al 2 dagen zwaar beledigd, ze vind dat ik vals heb gespeeld en als ik haar nu wil aaien draait ze echt haar hoofd weg zo van Gaaaap En dit kan nog wel een tijdje duren ook.... iemand die dit ook kent....??? het lijkt verdorie iedere keer wel een relatiecrisis...

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:04

Hahaha.. Leuk zo'n karakterpaard..

Hoop dat je niet hard gevallen bent.. Ik zou haar gewoon boos laten zijn.. Ze trekt vanzelf wel weer bij.. Net een soort koppig kind, als je er geen aandacht aan schankt is het niet leuk meer.. *LOL*

Is het een arabier of ander volbloedsoort?

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:14

haha ik vind dat schattig, doet die van mij ook Haha! en dan heel zuur gaan kijken en af en toe happen, dat mag ze natuurlijk niet maar ik vind het altijd wel grappig

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:15

Omar, vooral als ik 'm gewassen heb, dan ís íe heeeeeeeel erg boos Boos! Knipoog

tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 18:19

haar papier staat gelijk aan dat van een kwpn'r alleen ze is gefokt in hongarije. er zit gewoon een kop op! ik viel gelukkig gunstig en netjes in het zand, dus afgezien van een beetje spierpijn heb ik niets! maar GRRR, af en toe.....

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:36

Hihi, die van mij was gisteravond in een ook niet zo leuke bui.
Was volgens mij ook boos op mij, of op wie dan ook, maar reageerde dat iig op mij af.
Ze is gister nl niet naar buiten geweest, ze had er ook niks aangevonden, maar ze wil dat blijkbaar dus zelf ondervinden.

Maar dan heeft deze dame dus even pech, want met dat weer van gister stuur ik haar dus echt niet naar buiten, das gewoon gevaarlijk.

tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 13:34

ja en dan mij ook nog jaloers proberen te maken he... ik mag haar niet aaien of knuffelen als ze zo is en als er dan iemand bij mij komt kletsen dan gaat ze die uitgebreid besnuffelen en mag die haar aaien en knuffelen en ondertussen kijkt ze zo een beetje naar mij, zo van: deze is tenminste wel lief....

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:35

tessa3009 schreef:
ja en dan mij ook nog jaloers proberen te maken he... ik mag haar niet aaien of knuffelen als ze zo is en als er dan iemand bij mij komt kletsen dan gaat ze die uitgebreid besnuffelen en mag die haar aaien en knuffelen en ondertussen kijkt ze zo een beetje naar mij, zo van: deze is tenminste wel lief....


Ohh, wat erg zeg!! *LOL*

Tjeez, alsof ze denkt als een mens.. *LOL*

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:15

Ik en mijn Goldy hebben dat ook wel eens, maar meestal zijn we gelukkig beste vriendjes! Haha! En als ze irritant doet, dan is dat grappuig bedoeld, dus dan is het niet meer iri... *LOL* Mijn Goldy is een echte lolbroek! En Starlet die vind het meestal allemaal wel goed.
Je moet met je paarden kunnen comuniceren, dan blijft het leuk, zo zie ik dus ook meteen wanneer Goldy echt kwaad is en waneer het een grapje of lollig bedoeld is. En je moet niet doordrammen, je pony kan ook eens een slechte dag hebben. Als je een beetje met elkaar meedenkt gaat het al een stuk makkelijker allemaal! (believe me, been there! Knipoog )