crimineeltjes op werk gevangen.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

crimineeltjes op werk gevangen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 17:15

Ik werk in een chrysanten kwekery, alles glas .
Hebben ze vanmorgen een tijdje werk gehad om de stormschade te herstellen(2 kapotte ramen, okay viel nog mee) .
Horen we om 10 voor 3 een hoop gekinkel in de andere kas, ik en mijn collega keken gelijk om en zagen toen iemand wegrennen.
Dus iemand anders rende naar de schuur, nam zijn broer mee en op de scooter het bos in(kas is omringt door bos).

3/4 later komen ze terug en jawel de crimi's waren gevangen.
2 jochies van 13 en 14 jaar. Dus politie gebeld en die heeft ze onder toezicht van ons meegenomen naar het politie buro.

Stelletje apen hadden zeker niks anders te doen dan ramen ingooien.
Ik zie ze graag terug in de kerstvakantie om te komen werken! 2 weken lang planten, dat zal ze leren(hoop ik)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:52

wat is er met de jongens gebeurt? zijn hun ruiten nu ook ingegooit?!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:07

Ja de jeugd van tegenwoordig wordt steeds brutaler. Dat noem ik geen kattenkwaad meer hoor zoiets dat vind ik gewoon te ver gaan. Slaat gewoon helemaal nergens op. Dat had ik eens moeten doen en dan met de politie thuis moeten komen. Mijn moeder had me alle hoeken van de kamer laten zien.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:48

Jeetje zeg! Lekker hoor van die kleine uckies die nog maar net uit de luiers zijn en dan nu al jatter van andere. Werken voor hun centen dat zal ze leren. Bij jullie natuurlijk onbetaalde arbeid verrichten Extreme duivel

Wodan en ik onderweg in de M2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 19:37

ik had dat ook niet overleefd bij mijn ma! Ze hadden me eerst trouwens op moeten graven omdat mn pa me dan al om zeep had geholpen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers