zadel kapot, draad kapot, entoch nog ff gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

zadel kapot, draad kapot, entoch nog ff gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 19:19

vanochtend waaide het bij ons al best hard, wij naar de wei de paarden voeren, lopen we op het pad, ligt daar amore zijn voerbak Verward daarna toch maar de paarden in de wei gezet. daarna naar huis gegaan en rond 3 uur terug naar de wei , want ik zou met iemand gaan rijden. Komen we bij de wei aan zeg ik: goh alles staat er nog Haha! . Zien we daar ineens een speelhuisje boven op de draad en palen van onze pas afgezette wei ligge Huilen , Die mensen die erbij waren hadden een digi bij, Dus hebben even een foto gemaakt als bewijs . Wij naar die mensen waarvan het is , zijn ze niet thuis al een hele tijd niet . Lekker handig dus ook. Nu ligt dat ding er nog steeds op. Boos! . Ga er morgen iig even langs.
We wilde gaan rijden dus wij poetsen, wilde ik gaan opzadelen, dus ik wil de singel vast doen. En denk zo van huh Verward er zit een nietje uit mijn zadel , kijk ik eens goed verder zie ik er nog een, en kijk nog eens goed, zie ik dat mijn singelstoot eraf is zat met 1 klein stukje draad vast Boos! , lekker stevig zadel dus , heb ik pas 4 maandjes ongeveer Lips are sealed . Daar kan ik dus ook weer mee terug Huilen
Nou we wilde eigenlijk toch rijden, dus dan maar niet naar buiten en gewoon in de wei/bak rijden. Ik moest zonder zadel dan maar, lekker slim op zo'n opgefokte arabier Clown . maar wonder boven wonder was ze heel braaf zelfs gegaloppeerd Lovers . Het waaide echt heel erg hard. daarna ze maar lekker op stal gezet en eten gegeven.
Toen kwamen we voorbij de jumbo, die stond vast met een hele hoop vrachtwagens om hem aan de grond te houden, echt niet normaal meer. ook allemaal bomen omgewaaid (ook bij de wei)

een foto zet ik er straks nog op van dat huisje op de draad Boos!