Luchtig paardenverblijf

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fabienne

Luchtig paardenverblijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 14:54

Door de storm is zojuist de ouwe duiventil die bij de paarden op het dak stond afgebroken en dwars door het dak komen zeilen.........de paarden staan stijf van schrik op stal, vooral Terra is erg geschrokken.........Op stal is het een puinhoop en ik kan niks doen want Peter zit in Nijmegen omdat hij dienst heeft......en daar waait ook vanalles om. Hopelijk blijft de rest van het dak hangen Verward

Ik heb ze maar een beetje hooi gegeven als troost voor de schrik Vingers aflikken

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:01

Oei, da's zeker schrikken! Ik hoop dat de rest van je stal wel blijft staan....

* To Belg, or not to Belg *

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:13

bij ons zit er nu ook een gat in het dak door de wind, zijn er een aantal pannen afgewaaid. Maar de paarden staan gewoon rustig te eten Haha! . Maar het is gelukkig ook alleen in de gang, dus de paarden staan droog, en ook niet op de tocht ofzo.

Tweede Springen volwassenen Ermelo 2011

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 18:33

Jeetje, tja het is wat met die wind. Ik heb de paarden maar effe buitengehad, ze stormde zo weer naar binnen Haha!
BIj ons is ook al een ruit kapot gewaaid. En ik hoorde van een vriendin dat de platen van de koeienstal zijn gewaaid en dakpannen van het huis. HEt waait daar zo erg dat ze de dieren niet eens kan voeren!!
Tja het is wat met de rot weer
Veel sterkte~

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 21:45

Brrrrr wat een nare toestand.

Wij hebben ook wat stormschade de eik die naast de stal staat is een zijtak naar beneden gestort.Half op een schuur en op de trailer gekomen.
Geen kettingzaag bij de hand dus nu omlopen.

Morgen wat sterke mannetjes regelen....

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie