Mylano blijft nog een weekje........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Mylano blijft nog een weekje........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 12:06

Vandaag zou de "grote dag" ( Huilen ) zijn dat Mylano naar zijn nieuwe baasje zou verhuizen, maar ze belde vanmorgen al vroeg op, ze durft het niet aan om met deze storm op weg te gaan met de trailer.
Ze moest eerst naar friesland en zou dan op de terugweg Mylano hier thuis ophalen, en dan weer naar huis, al met al een hele reis....
En omdat ze op de radio ook steeds waarschuwen wilde ze geen risico nemen.
Wat mij betreft heeft ze groot gelijk hoor, maar het is wel dubbel, de hele week ben je je eigenlijk al "aan het voorbereiden" dat Mylano zondag weg zou gaan en nu blijft hij ineens nog een week, aan de ene kant leuk maar aan de andere kant niet leuk......Vreemd....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 12:09

Lastig aan de ene kant... Zit je er nog een week tegenaan te hikken... Succes!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 12:49

Nou ik geef ze groot gelijk met dit weer ga je toch de weg niet op met een trailer, straks gebeurt er wat! Maareh volgende week komen ze ook Yoshi halen dus volgende week moeten we allebij afscheid nemen van onze lieve mannetjes! Scheve mond Dus ik voel met je mee! Knipoog

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:19

Ja dat had je je zo niet voorgesteld, maar nu kun je nog lekker een weekje met hem knuffelen Knipoog .
Ik had het ook niet gedaan als ik haar was, zit nu al aan al die mensen te denken die op wedstrijd zijn gegaan vandaag met trailer Verdrietig .....brrr.
Nou dan kan je hem nog wel ff een dikke knuffel van mij geven Knipoog

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:11

aan de andere kant is heet ook wel een goed teken dat ze hem niet op wil halen, dan denkt ze toch goed aan het paard. Maar is aan de andere kant ook wel erg als je nog een week moet wachten met afscheid nemen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 17:25

Dus je kunt lekker nog even genieten van Mylano. Ik begrijk dat het heel dubbel is. Ik ben me nu ook al aan het voorbereiden op 10 november. Dan wordt namelijk Barley opgehaald. Heel misschien zouden ze een week later komen. Ook heel dubbel. Eigenlijk vindt ik het fijn dat ze nog even bij me is maar aan de andere kant ben ik ook blij als ze weg gaat.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 19:48

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt Heike, het is echt heel dubbel...
Vanavond in de stal had ik echt zoiets van "he, gelukkig, je bent er nog", maar je weet dat het "uitstel van executie" is, want volgende week gaat hij alsnog weg....
Maar ik vind het inderdaad wel heel fijn om te weten dat zij niet zomaar met trailer aan is komen crossen om Mylano toch op te halen, ze is dus wel zuinig op 'em, iets wat ik heel belangrijk vind !!!!!!!!