Superknollie, maar wel een vieze ;)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jacksel

Superknollie, maar wel een vieze ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-02 22:19

Vandaag weer les (zoals iedere zaterdag), maar vandaag stonden er echt plassen in de bak. Tot nu toe was de bak super gebleven maar met die hoosbuien...
Maar goed, ik zat er om kwart over een op (half twee heb ik les) en net toen ik er vijf minuutjes op zat begon het te hozen en te waaien... Amadeus had nog zijn zweetdeken op, dus hij parkeerde zichzelf naast de schuur, kont in de wind... Heb m maar even zo laten staan, daarna klaarde het op, heb de rest van de les in het zonnetje gerenden...
Hij ging echt helemaal super, was heel braaf aan mijn been, kwam in met mijn binnenbeen en had al buiging en dus nageeflijkheid te pakken (ik geef toe, vroeg ook iets aan met mijn teugels...) Instructrice was echt super trots op op ons, wel af en toe nog dat ik hem er net wat meer door moet rijden, maar goed...
Ik merk nu als hij te diep komt, waar hij vaak de neiging toe heeft, ben ik ook mijn impuls kwijt, op het moment dat ik die impuls erin houd, loopt ie echt super...
Heb niet heel lang gereden, die bak was erg zwaar, met al die plassen erin...
Daarna kon ik zijn sokken uitspoelen, zaten dus onder de zooi, net als zijn buik trouwens, maar die heb ik maar niet afgespoeld... Daarna weer lekker op de modderige wei gezet
Hoezo helder...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 09:21

hehe dan heeft het weinig zin he als ie de bagger weer in gaat maar het was gister echt rotweer petje af dat je daarin hebt gereden

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie