ja, ja, het is geluuuuuuuuuuuuuukt!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

ja, ja, het is geluuuuuuuuuuuuuukt!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 01:02

Zoals we al zeiden, derde keer goede keer. En ja hoor. Vandaag is de DA mijn paardje gaan keuren en ja, ze is goed gekeurd. Heb haar dan ook dadelijk gekocht. Ik ben in de 7de hemel nu
Ze hadden mij verteld dat ze 4 jaar was maar volgens de DA moet ze nog 3 worden. Ik wist wel dat ze niet bereden was dus dat jaartje is voor mij een jaartje extra.
Het is een bonte merrie en ze is nu ongeveer 1.65. Ze zal misschien wel nog wat groeien. Ze is heel mooi gebouwd maar kent nog niks.
Mijn vakantie is dus goed begonnen (in belgië begint de herfst vakantie maandag pas Haha! )


batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 08:03

Ten eerste gefeliciteerd! Heel veel plezier met je jonge dame Lachen
Ze zal zeker nog behoorlijk groeien..

even een klein puntje: wil je wel een paard kopen bij mensen die niet helemaal eerlijk zijn geweest?

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 09:20

Ja, van harte gefeliciteerd!
En veel succes en plezier met je nieuwe paard Lachen

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 12:05

batje schreef:

even een klein puntje: wil je wel een paard kopen bij mensen die niet helemaal eerlijk zijn geweest?


Ja dat vroeg ik me ook af.

Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd met je nieuwe paardje en heel veel plezier ermee! Party!!

Groetjes Monica

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 12:29

Ja dat dacht ik dus ook maar die man had dat paard alleen maar om zijn weiden te onderhouden en kende daar niks van. Hij had haar nu 2jaar (wat ik ook al van zijn buurman wist, die dacht immers dat ze 3 was). Toen hij haar kocht hadden ze tegen hem gezegd dat ze 2 was. Ze was dus toen net 1. Buiten de leeftijd was alles heel goed volgens de DA. Dus niks om mij zorgen over te maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, amandananana, aniek_joefy, Esther_r20, FenrisLoki, fokfanaat, Gigixponys, Hanjan, mamabird, Padoertje, Renkle, stefanie33, Syb_sem, vilheide en 211 bezoekers