Gaan jullie de stad ofzo in met je paardrijkloffie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:07

Neee!
Ik ga eerst douchen en kleed ik me om enzo, en dan moet ik nog even mijn haar doen enz. en dan vind ik dat ik wel het dorp ik kan, heb ik geen tijd om te douchen spuit ik heeel veeel deo Haha! en dan hoop ik dat niemand mij vindt stinken. Maar in mijn rijkleren het dorp in, echt nooit!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:10

Ik fiets gewoon heen en terug met de fiets, maar ik kom niet voorbij winkels ofzo, dus stap daar ook nooit binnen met mijn paardrijkleren Haha! .
Maar wel bij de bakker, maar daar gaat ongeveer iedereen van onze manege naar de bakker, voor hun middageten op de manege Knipoog .

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:23

Ik doe er niet moeilijk over als ik in mn paardenkleren ff naar de winkels toen moet om wat te halen.
Maar als ik naar de stad ga ofzo, dan doe ik wel mijn normale kleren aan Knipoog

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:25

Jahoor. Als we gewoon even iets moeten halen bij de supermarkt ofzo. Maar ik ga niet met mijn paardrijkleren uitgebreid shoppen of alle kledingwinkels in enzo. Nee, dan kleed ik me eerst liever om.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:56

Ja hoor geen problemen mee!! Ga vaak de supermarkt in met me rijkleren wat je al zei mensen staan je dan echt raar aan te kijken maar het boeit me echt niet...zelfs naar Joe ze huis ga ik in me rijkleding Haha!

Wat zou ze broer nou verleden keer hebben gedacht wat een rare muts Haha!
Maarja ookal zou hij dat denken 1 heb ik toch echt niks mee te maken en ten tweede moet met Joe leven niet met ze broer

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:05

Ik rijd ook gewoon in een spijkerbroek.
Maar loop ermee ook wel de winkel in om even snel iets te halen.
Ze zullen het niet gauw zien dat ik rijd, alleen maar ruiken Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 20:47

haha idd dan alleen maar ruiken *LOL*

Valt op zich wel mee, zieeigenlijk bijna nooit mensen in hun paardenkleren lopen. Ik dacht dat heel veel dat niet doen, een vriedin van mij ging altijd eerst in gewone kleren naar de manege kleedde zich daar om, dat vind ik toch wel overdreven!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 22:11

Ik heb er ook geen problemen mee hoor. Als ik maar even in de stad moet zijn dan kleed ik me niet daarvoor om Voor een middagje shoppen doe ik dat dus wel.

Amaretto
Berichten: 38
Geregistreerd: 05-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 22:34

ik doe het gewoon hoor!! Als ik terug kom van paardrijden en ik moet snel even wat hebben, dan ga ik gewoon in mijn paardrijkleren. Als ik echt ga shoppen trek ik natuurlijk wat anders aan.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 22:40

Ik heb er echt geen problemen mee... Ik loop in de vakantie meestal de hele dag in mijn rijkloffie... en dan ga ik ook naar de supermarkt of whatever... Het kan me echt helemaal niks schelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 00:11

Als ik nog even boodschappen moet doen doe ik dat dus rustig in m´n rijbroek en op m´n klompen (rijlaarzen heb ik alleen met het rijden aan).
Mijn paarden ruiken naar viooltjes dus dat is geen probleem Haha!

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 12:38

Dat doe ik dus echt niet, en zeker niet als ik bij de paarden geweest ben.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 14:14

als ik ff snel iets moet hebben ga ik gewoon in m'n rijkleren. kan me echt niks schelen dat.

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 21:42

Bij ons op stal staat iemand en die vind het al raar als je in je paardenkleren naar de paardenwinkel gaat, of als je mee gaat naar wedstrijd in je rijbroek Verward .
Ze is zelfs zo erg dat ze denkt dat je je vlees bij de slager niet mee krijg als je in je paardenkleren ben Frusty .haha.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 23:17

ja hoor, even vlug nog mee naar de supermarkt ofzo... Natuurlijk niet uitgebreid gaan shoppen ofzo.
Mijn instructrice gaat wel soms de stad in in haar rijbroek, Pikeur-sokken, stalschoenen en handtasje Haha!
xxx

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 23:22

Ik heb absoluut geen probleem om even de supermarkt in te duiken voor boodschappen. In mijn krap bemeten tijd mag ik blij zijn dat ik alles red wat ik op een dag moet doen. Als ik iedere keer als ik bij mijn paard ben geweest en nog ergens iets moet hebben mezelf moet verkleden zou ik de helft niet redden wat ik moet doen...

Uitgebreid shoppen, dat is een ander verhaal. Hoewel ik me niet kan herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan....

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 23:22

Nou eigenlijk doe ik dat nooit maar het is een paar keer voorgekomen. Maar meestal kleed ik me wel eventjes snel op hoor en ff opfrissen want je ruikt dan niet al te fris! Maar soms kan het gewoon niet anders..boeie!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 23:28

als het kan dan doe ik wel ff omkleden...
maar anders... jammer dan
ben ook wel eens vorig jaar met rijkelding de mensa binnengelopen..
het was of omkleden en niet eten of snel nog brood halen...
(die keuze was heel snel gemaakt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 08:40

Ik ga meestal in paarden/modder kleren de AH binnen. Die ligt op de route van stal naar huis dus dan is dat makkelijk gedaan. Boeit me echt niet. Ik zou alleen niet de stad in gaan om te gaan winkelen voor nieuwe kleren ofzo maar de supermarkt induiken vind ik geen enkel probleem.

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:22

Echt gaan stadten vind ik wat anders. Maar ff snel boodschappen doen doe ik gewoon in m'n paardenkleren.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:06

Ja hoor, rijd vaak nog even het winkelcentrum in om te pinnen of iets voor Wal te kopen ofzo en dat doe ik gewoon in rijlaarzen en broek. Krijg wel eens 'leuke' opmerkingen als in 'hee moppie wil je mij ook berijden' Verward Boos! maar ach Haha!
Ik was laatst in mn vieze! rijbroek en chaps even snel een kadobon halen in de Douglas, nou die kéken me vies aan.. Jammer hoor. Zo erg stinken doe ik niet, en ik loop liever met chaps om dan in mn mooie Burlingtonsokken hihi