Wat zijn sommige mensen toch ondankbaar

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Carolien007

Wat zijn sommige mensen toch ondankbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 19:31

Een buurvrouw van me zocht nog een stal, omdat ze bij de vorige stal weg was gegaan. Ze zei dat ze het met sommige dingen niet eens was. Ok nu stond dat paard dus tijdelijk bij een colega van haar. Maar ze zocht dus nog wel wat anders. Ik zou ook wel voor haar gaan kijken, op de club enzo. Ik heb dus ook aan de man gevraagd waar mijn pony stond gevraagd of hij nog wat wist. De volgende dag kwam hij dus naar me toe en zij dat haar paard nog wel bij hem kon staan. De 'nieuwe'stallen waren nu nog wel allemaal vol. Maar haar paard kon wel voor een week of twee in de 'oude'stallen staan. Hij was namelijk van plan om nog een aantal nieuwe stallen teplaatsen. Hij had nu nog twee veulens die van de moeders afmoesten en geen goede stallen meer voor ze, en hij wilt ook alles bij elkaar hebben staan. Nou wilde hij ook wel nog een extra box plaatsen, kon haar paard er daardoor ook nog staan.
Nou kwam die man van die vrouw gister naar me toen en zei dat ze langs waren geweest. Maar ze vonden het niets, te ver weg van het bos Frusty . Het bos is maar 10 minuten rijden. Ik dacht okee kan best, want je moet eerst een drukke weg over, en dar durfde ze met haar paard nog niet aan. En zij wilde nu ook verder ofzo Verward ??? Jammer dan, ik heb het geprobeerd.
Vraagt vandaag die man aan me of die mensen voor de stal nog eens langskomen Verward . Dus ik zei, die zijn toch al geweest. Waren ze dus niet geweest . Stank voor dank, dus. Als ze het nou eerlijk zeggen. Die man wil ook wel weten waar hij aan toe is, in verband met die nieuwe stallen.
Sorry voor dit lange verhaal maar moest het even kwijt. Ik ga nu dus ook echt niet meer voor ze verder zoeken Extreme duivel , ze zoeken het maar uit.

Tweede Springen volwassenen Ermelo 2011

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 20:15

nou ja....jij weet tenminste dat je het voor hun geprobeert hebt, dat ze zelf niet willen is hun probleem...als jij maar wel lekker met je paardje daar staat Knipoog

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 20:37

ach ja dat is ook zo, en ik weet tenminste dat je er dus heerlijk buiten in de bossen kan rijden Haha! .

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 20:45

ik was vorige week op stageweek en toen hebben we afgesloten met een bosritje op een manege in ede/lunteren....erg gaaf! ik wil ook een bos! wij hebben wel iets wat ze een bos noemen..maar ja 10 bomen noem ik wat anders! ik woon gelukkig wel maar 10 min van het strand, dus kan me daar ook uitleven. ik heb een bosrit in de planning met de jongste maar dan moet ik haar eerst even fatsoenlijk inrijden (ga ik over 2 maanden doen) dan wie weet..... Haha! Knipoog

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 20:48

het bos is voor ons ook mar 10 minuten rijden Haha! . En ik had anders best de eerste keren meegewild om haar daar een beetje wegwijs te maken. Maarja, heb ik weer meer tijd voor mijn eigen knollie. Ook wel lekker om met een net ingereden beestje op pad te gaan Haha! Haha! Haha! .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie