Vraag ik nou werkelijk teveel?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Vraag ik nou werkelijk teveel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 17:06

Tja, het verhaal, ik heb een haflingermerrie van 5 jaar, op zich is het een heel braaf en makkelijk ding, net af en toe heeft ze flinke puberbuien en dan kan je er niet zoveel mee beginnen, ik heb er dan zelf ook af en toe moeite mee. Ik zoek dus ook nog een verzorger/ster omdat ik in Dronten studeer en ik alleen in het weekend thuis ben. Wat ik wil is dat iemand er gewoon even lekker een ritje opmaakt en 2 keer per week de stal uitmest en ook op de andere dingetjes een beetje let. Ik heb een advertentie gezet met de vermelding dat de persoon minimaal 14 jaar moet zijn, maar dat ouder zeer gewenst is. Wat krijg ik? Allemaal reacties van meiden die 12 á 13 zijn, 1-tje heeft een jaar geleden maar was gestopt omdat ze allergisch voor stof was, een ander heeft wel 2 jaar gereden maar is ook gestopt omdat ze bang geworden was. En nog meer van die reacties van meiden die graag willen rijden, en als het moet ook wel willen borstelen. Hier heb ik dus niets aan, ik heb 1 bruikbare reactie gehad, een meisje van 18 die 5 jaar reed, weliswaar western maar dat zal niet zo'n probleem zijn. Belt ze de vrijdag voordat ze zou komen dat haar school haar rooster veranderd heeft zodat ze pas om 17.30 bij mij kan zijn, nou het is winter dus dat gaat niet (Ze mag van mij niet in het donker rijden en dat wil ze zelf ook niet). Ik word er soms zo moe van, alleen maar reacties van die jonge dingen die nog maar net rijden, en op zich zou dat wel gaan als ik erbij ben, maar dat ben ik juist niet. Want Amanda is heel makkelijk maar soms heeft ze van die buien, *grote zucht*

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 17:09

tjaa, der zijn zoveel van die meisjes die een verzorgpaard willen hebben. Ik zou gewoon net zo lang doorzoeken toto je wel iets goed hebt gevonden. En nee, je vraagt niet teveel. Wat je vraagt vind ik juist heel redelijk. Gewoon doorzoeken, je vind vanzelf wel wat.

Veel succes ermee!!!
rens

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 19:07

Ken het helemaal....

Ik heb een 18-jarige Welsh ruin waar ik iemand voor zoek.
Krijg ik een reactie van iemand die eigenlijk te ver woont en dus eigenlijk niet kan komen en dan aan mij voor een oplossing vraagt Verward Reageer dan niet hé, wat heb ik daar nou aan (ga echt zelf ni liggen heen en weer rijden hoor, daar heb ik geen tijd voor. Als ik die wel zou hebben zou ik hem zelf wel aan het werk zetten.)

Ik kan dus ook niemand vinden, lijkt wel of ze niet bestaan..

Ik wens je dus veel succes met de zoektocht, het kan lang gaan duren...