Arabieren liefhebbers in de Hoeksche Waard?

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Balasjow

Arabieren liefhebbers in de Hoeksche Waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 12:25

Ik ben benieuwd of er ook arabieren liefhebbers op de bokt zitten die in de Hoeksche Waard wonen?

Misschien leuk om eens samen te komen en over arabieren te keuvelen?

Ella

http://www.arab.nl

Het fokken van Arabische Volbloedpaarden is de mooiste hobby die er is.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 14:35

Hoi Ella,

Ik heb je al effe een pb gestuurd.
En ben ook op jullie web-site geweest. Errug mooie arabisch volbloeden hebben jullie daar.Kwijl kwijl.
Ha ha.... gaan jullie van het weekend nog naar het E.K. toe. Ben zelf van plan a.s. zaterdag te gaan kijken. Misschien bevalt het mij wel en doen Sherif en ik volgend jaar een poging om eens wat te laten zien (als hij de trailer in wil tenminste..)en we gekwalificeerd worden natuurlijk.

Sinds 3.5 jaar heb ik ook eindelijk mijn eigen paardje. Een verschrikkelijk mooie (zegt iedereen natuurlijk over zijn eigen paard) grote maat Arabier (spaans x egyptisch gefokt) hij heeft een rood/vos-schimmel achtige kleur...errug apart, heb ik zelf nog geen enkele van gezien. Maar goed inmiddels is mìjn jochie al weer uitgegroeid tot een grote knul...hij begint nu te "puberen".
Ik stop er effe mee...ik mail nl onder werk (oh boefje) ha ha.

Gr Natas en een hoefje van Sherif

Ik rijd geen paard, ik heb de eer mee te mogen liften op de rug van mijn paard

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 19:22

Natas, nou is iedereen (ik wel in ieder geval) natuurlijk nieuwsgierig naar een paar foto's van jouw Sherif.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 20:36

Ik woon ook niet al te ver weg, Barendrecht namelijk, heb bijna 2 jaar een hengst op stal gehad (in eigendom van CAV) en ga aanstaande zondag mijn Poolse Arabische merrie halen bij ETC. Ik ga btw ook naar het EK.

Galactica Wadim X Gemini

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 09:12

Hoi Nanouk,

Graag had ik je foto`s willen laten zien met trots natuurlijk...alleen het probleem is dat ik alleen via mijn werk kan internetten (thuis heb ik er geen staan) en op mijn werk mag ik geen foto`s inscannen om op het Internet te zetten.
Ik baal er wel van maar goed...ik hoop hem volgend jaar op wat keuringen uit te brengen (mits hij de trailer in wil..lukt nog niet echt).

(Ik kan het via mijn zusje eens proberen of het via haar lukt, ik zal het dit van het weekend eens vragen.)

Ik rijd geen paard, ik heb de eer mee te mogen liften op de rug van mijn paard

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie