Wat zou je nou echt graag eens willen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 16:38

Een super mooi gezond veulen van Ro! Haha!

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:10

Hmm Met deze pony nog Z of ZZ starten met springen Lachen en nog een keer M1 dressuur met hem starten.. Lachen en verder straks als ik een ander paard heb daar zover mogelijk mee komen met het springen... En dan later als het goed met me studie valt te combineren meer paarden der bij ( zoiets gaat het ook wel gebeuren zoals ik het nu bekijk) Pling

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:10

Er zijn een heel stel dingen die ik nog graag zou willen doen. Gelukkig is Pinky pas 3, dus het moet lukken...

Mijn allergrootste wens is nogsteeds 2span rijden met Mysty ernaast. Dit gaat wel gebeuren, de kar is er, alleen moet Mysty nog beleerd worden enzo...

Met Pinky over het strand crossen. Moet opzich ook kunnen, alleen wil ik dat hij dan minstens 4 is. Zodat hij genoeg spieren heeft om mij af en toe te dragen.

Keuringen en shows met Pinky lopen en ook van anderen horen dat hij mooi is Cool }> (Maarja, ze zien me aankomen met een ruin Knipoog )

En ooit een 2e pony erbij... Opzich kan dat nu best. Qua geld. Alleen haal ik het niet in mijn tijd en dat vind ik zonde en niet eerlijk tegenover Pinky.

En natuurlijk later een eigen boerderijtje met de pony(s) aan huis Dromen

Dromen die uitgekomen zijn:

* Een verzorgpony (nog niet zo makkelijk midden in de stad).
* Een eigen pony
* Een super stal
* Mennen met mijn eigen pony
* Een fijne kar

Vind dus dat ik het behoorlijk getroffen heb. En de rest zijn luxe dingen, denk ik. Zonder dat vermaak ik me ook prima hoor. Maar het lijkt me gewoon nog superder Haha!