Wat zou je nou echt graag eens willen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 23:30

Dat ik Bud volgend jaar in een reiningwedstrijd kan starten Lachen
Dat ik over ongeveer anderhalf jaar aan de slag kan als hoefsmid, en na een poosje een vrijstaand klein huisje kan kopen, met een loods van 40x80 (binnenbak Haha!) en een aantal stallen om mijn andere paarden kwijt te kunnen. En natuurlijk om Buddels nog heeeel lang bij me te kunnen houden Lovers
Ook wil ik ook wat veulentjes fokken, en een paar jonge paarden voor de handel Haha!
En ook (ja, sorry...maar ik heb wel errrrrg veel dromen Haha!) om een keer een trektocht te paard te maken met Bud in de mooie landschappen van Canada Lovers Nu kan ik dat wel shaken denk ik Tong uitsteken De rest is allemaal nog mogelijk Lachen

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 23:31

Mijn echte penny droom gaat niet meer uitkomen: dat was deelnemen aan de Olympische Spelen, die zie ik hier nog niet vermeld dus dat valt mee. Aangezien ik nu ouder en realistischer ben, weet ik dat dat altijd een illusie zal blijven.

Ik heb nu nog een andere 'droom'. Met een Engelse volbloed op volle snelheid over de baan bij Duindigt.
Ook dat zit er niet in, ik ben te lang en te zwaar voor volbloedjes.

Dus nu nog 1 overgebleven droom waar ik aan kan werken: 60 % in de ZZ-licht rijden.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 00:11

Ik droom ervan dat ik Dikke weer op de trailer kan krijgen, zonder dat ´ie volledig in paniek en over z´n toeren raakt.
We hebben 2 weken terug een clinic bij ons op de stal gehad, van Peter Daxer, iemand die erg met lichaamshouding t.o.v. het paard werkt.
Hij heeft met Dikke het op de trailer oefenen, voor gedaan en tot mijn stomme verbazing, vond Dikke het wel erg interessant wat er allemaal gebeurde Verward !! Ik was echt helemaal perplex!!!!
We gaan dus gewoon weer verder met oefenen en als dat weer lukt, kan ik ook mijn andere dromen verwezenlijken Lachen : Met Dikke naar Ned. komen om op het strand te rijden! (We zitten midden in de bossen, dus daar hoef ik niet voor weg Knipoog !) Ook kunnen we dan weer orienteringsritten gaan rijden en een keer aan een jagd mee doen.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 03:31

Een van mijn vele Haha! dromen (maar wel mijn grootste) is een paard helemaal van groen t/m grand Prix africhten en dan succesvol zijn.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 08:32

Dromen genoeg hoor! Haha! Idd mijn grootste droom was - toen ik een jaar of 10 was - een eigen pony. Dat is gelukt en daarna heb ik altijd een eigen paard gehad. Toen kwam de wens om een eigen trailer te hebben naar boven. Dat is inmiddels ook gelukt. En nu wil ik nog graag Z worden en dan lessen bij een topruiter... Tong uitsteken

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 08:36

Voorlopig maar een eigen paard, dat is genoeg.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 08:43

Ik heb er wel een paar:
korte termijn en lange termijn: een constant goed nageeflijk paard.
Ik wil toch minimaal M springen worden met Maddox (ieuw eng!) en ik wil ook graag met hem SGW gaan rijden.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 08:59

Ik heb ook altijd een wens gehad; een eigen paard, maar die is nu ook uitgekomen...want sinds 3 maanden en 3 weken mijn eigen paard gekocht Party!! En daar ben ik nog steeds heel erg blij mee!!
Verder zou ik ook nog een keer met Ivanka op vakantie willen, die wens gaat in de zomervakantie uitkomen Party!!
En ik zou eigenlijk ook wel wedstrijden willen gaan rijden, maar dat zal nog wel even duren Knipoog

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 09:47

Een huis met stal, bak en wei...
Als Levi straks ingereden is, ermee op vakantie gaan.
Een keer een geboorte van een veulen meemaken Lovers
Als Levi oud genoeg is, meedoen met Endurance wedstrijden Cool

en nog veel meer haha

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 09:49

Ik wil nog steeds een eigen pony/paard of wat vaker rijden, bijvoorbeeld paard of pony bijrijden/verzorgen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:09

Steef schreef:
Ik wil ooit een keer voelen hoe de passage/piaffe en de wissels om de pas voelen. Maar voorlopig blijft dat dromen ben ik bang voor..


Jaren geleden heb ik dat al mogen meemaken, op een leerpaard die alles kon. En het voelt geweldig. Kwijl

Grappig hoe je steeds je dromen en wensen bijstelt. Toen ik 9 was wilde ik graag een eigen pony, die kwam er. Op mijn 18de een eigen paard, die kwam er: Jurita. Later wilde ik graag een veulentje, dus ik liet Jur dekken. Ondertussen had ik altijd al de droom om Z dressuur te worden. Dit lukte met Jur, ondanks de tegenslagen met haar gezondheid. Toen was mijn droom om mijn zelfgefokte paard ook nog zelf in te rijden. Dat was iets wat ik zeker niet had verwacht, maar het ging! Toen zou ik wel graag wedstrijden willen rijden (allemaal de vraag of het ging lukken, ivm met de afwijking aan haar gebit). In juli konden we eindelijk starten (na nog een operatie tussendoor) en wat ik nooit had durven dromen: Razinda won bijna alles, en nu mogen we alweer L2 starten.
Inmiddels heb ik na 2 jaar nauwelijks gereden te hebben, 3 superleuke paarden op stal waar ik wedstrijden mee (ga) rij(den), ga volgend jaar februari aan een leuke HBO (paarden)opleiding beginnen. Dit jaar heb ik een huis gekocht samen met mijn vriendin + haar vriend. Ik heb nog een aantal dingen die ik mis of anders zou willen en natuurlijk mijn grootste wens/droom: een eigen boerderijtje en de paarden aan huis, en van de paarden mijn werk maken. Dromen

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:13

Jeetje.... Ik zou heel graag een huisje met stallen en weiland willen hebben in een wat paardvriendelijker regio dan waar ik nu zit. Paardjes aan huis dus, in Drenthe, Limburg of op de Veluwe of zo.

Een kür rijden lijkt me ook wel heel erg leuk hoor en een veulentje fokken ook.

En ik wil mijn E, + auto + trailer, zodat ik endurance kan gaan rijden.

Genoeg te wensen over dus...

De droom van Fitz (renpaard berijden) is bij mij wel uitgekomen, ik heb zelf een renpaard gehad en ik kan je vertellen het is SUPER om met zo'n dier in rengalop te gaan. Dit is niet te vergelijken met de rengalop van een rijpaard!

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:29

Ik wil een keertje een eigen Fries of Fjord kopen.. Lovers

Voorkeur gaat uit naar de Fries uiteraard, maar met een fjordje neem ik ook genoegen, die droom is makkelijker haalbaar.. *LOL*

Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:30

een tinkervierspan!!! en natuurlijk het bijbehorende menbewijs

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:45

Mijn droom was altijd een eigen paard, maar nu ik Tinka heb, heb ik daar eigenlijk weinig tot geen behoefte meer aan.
Mijn volgende twee wensen zijn een dressuurwedstrijd rijden en volgend jaar proberen wat endurancewedstrijden te starten om te kijken hoe dat gaat.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:48

Mijn wens is nog steeds om echt goed Garocha te leren rijden, maar das niet heel erg makkelijk te verwezenlijken, waarschijnlijk moet ik met paard en al of naar Duitsland of naar Spanje..

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:55

Ik zou wel meer tijd willen hebbben, dus wat eerder genoemd is, lekker part-time kunnen gaan werken om meer tijd door te kunnen brengen met de dieren..

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 13:06

Mijn wens is om ooit anita in te kunnen spannen en dan een trektocht met haar te gaan maken. Met mijn lieve ezeltje Lovers . Maar daar is ze toch te koppig voor, dus dat zal nooit gaan lukken Verdrietig

Verder is toch ook wel een verschrikkelijk grote droom van mij, om ooit nog een keer zelf een trektocht te paard te maken van ruim een week, of 2 weken (ook goed Knipoog ), zonder de begeleiding van een of ander ruiterkamp, maar echt zelf.
En dan het liefst in het buitenland, Wales in the UK of Bretagne in Frankrijk ofzo.

Dus als iemand 2 paardjes heeft en ook die droom heeft.. deze vakantie trektochtje plannen Knipoog ??

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:16

Mieke schreef:

De droom van Fitz (renpaard berijden) is bij mij wel uitgekomen, ik heb zelf een renpaard gehad en ik kan je vertellen het is SUPER om met zo'n dier in rengalop te gaan. Dit is niet te vergelijken met de rengalop van een rijpaard!


Jeetje Mieke, maak jij me nog eens jaloers Knipoog

Heeft niemand op Bokt kennissen in de renpaardenbranche waar ik eens mijn verzoek in zou kunnen dienen?
Het gevoel van je haren in de wind met een paard op topsnelheid ...... o, daar ga ik alweer Slapen keep on dreaming ....

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:22

Mijn droom is.. Dat pepper niet verkocht word en dat ie samen met railly lekker oud mag worden op mijn boederijtje Lachen

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:32

Mijn droom is dat ik een eigen paard zou hebben...........
En een boerderijtje, met stallen en bak Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 20:34

Nou als we dan toch aan het dagdromen zijn:
1. een goedgekeurde hengst fokken uit Ilindra
2. Met Händell een jacht rijden in Wales
3. Op een draver een Montérace rijden

Valt nog mee he Haha!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:57

Zelf wil(de) ik altijd ooit Olympisch rijden, maar dat zit er niet in Haha!.

Ik wil nu gewoon wat hoger komen met Grassie in de dressuur, het liefst echt goed worden *wat versta je onder goed? nouja, minstens M2 Knipoog* en springwedstrijden met hem gaan rijden.



verder wil ik supergraag nog eens een cross rijden, en idd op een heel erg goed dressuurpaard zitten Lachen

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:54

runningkawa schreef:
En een keer op de renbaan lijkt me ook wel gaaf.
Niet dat ik denk dat ik hard ga, maar gewoon lekker zonder konijnen holen, boomwortels of takken, flink galoperen.


Kawa, dat kan hoor Clown. Doordeweeks kun je gewoon oefenen op de all-weather baan. Je loopt wel de kans van de sokken gereden te worden door de renpaarden die daar ook trainen Boos!. Maar als je dus ècht wilt, dan kan 't!

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 16:29

Mijn droomwens is al voor 3.5 jaar geleden uitgekomen...mijn eigen paard!!
Maar goed nieuwe dromen dienen zich weer aan....dus:

Ik zou graag eens een kijkje willen nemen in het oosten (bv Jordanie, Verenigde Arabisch Emiraten of Qutar) daar waar ze Arabisch Volbloeden fokken. Dat lijkt me echt het toppunt voor een mij als Arabierengek. En natuurlijk droom ik over mijn eigen zwarte Arabisch Volbloed.