Superpony

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Belker

Superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 07:07

Ik ben zo trots op mijn mannetje. Nu we er echt op zitten en wat door de bak heen gaan doet hij het steeds beter. Het nemen van de tijd in het begin lijkt nu toch zijn vruchten af te werpen.
Gister weer zo een superdag gehad. Ik begon in de bak, 1 rondje linksom, 1 rondje rechtsom gestapt, toen was ik het zat, het schemerde al en ik wilde naar buiten. Mijn vriend mee als steun voor Grappa en wij naar buiten. 150 meter van stal af is een klein stukje bos. Grappa heeft super zijn best gedaan. Hij vond op een gegeven moment dat mijn vriend niet meer nodig was. Die ging namelijk te langzaam door de blubberige paden. Grappa ging er voorbij en gewoon zijn eigen weggetje zoeken. Goed kijkend naar de ondergrond en onevenheden. Op een gegeven moment takken langs mijn cap, hij wat weglopen zo van help wat overkomt me. Ik hoo zeggen en de teugel erbij en hij stond stil. Daarna gewoon verder gestapt, nog kunnen keren, beetje wat naar achteren en dat alles tussen de struiken en de bomen. Erg brave pony.
Nu maar hopen dat het zo blijft gaan. i kweet, op een gegeven moment krijgen we weer een stap terug. Daar kijk ik straks ook niet van op. Maar dit kunnen ze me niet meer afnemen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 21:31

Wat leuk dat hij zo lief is buiten!
Nu maar hopen inderdaad dat dat zo blijft.
Is 'ie altijd zo lief geweest, of was ie buiten eerst heel moeilijk?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie