Ik mis mijn vriendin...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hisseklis
Berichten: 146
Geregistreerd: 15-07-01
Woonplaats: Almere

Ik mis mijn vriendin...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 21:02

't Is alweer bijna twee maanden geleden, 6 september om precies te zijn, maar ik mis mijn vriendin zó erg!! Karishma was mijn beste vriendin. Ik kon álles aan haar vertellen, ze vertelde niets door, maakte geen ruzie en zorgde niet voor nare discussies... Verdrietig

't Was zo zielig om haar zo pijn te zien lijden, ik kan dat beeld maar niet uit mijn hoofd zetten... Huilen

Ik moest naar huis en ze zeiden me dat ze haar plat zouden leggen en de wond zouden hechten, de volgende dag was ze in de kliniek en twee dagen later was ze dood... Huilen Boos! Huilen

Ik vergeet haar nooit en ik mis haar zo... Frusty

Is een van jullie ook zijn lieveling kwijtgeraakt? En hoe gaan jullie daarmee om?

Groetjes Patricia, hoeffies van Pardouz en hinnikies van Stevie.

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 21:16

nouw patries, ik leef met je mee! Huilen Het was inderdaad je vriendin Lovers , jullie paste zo goed bij elkaar. Ik snap dat je het er wel heel moeilijk mee zal hebben, maar toch vind ik dat je er heel goed mee omgaat op de manege enzo. en inderdaad als je ergens mee zat ging je altijd bij stevie of karish zitten, gelukkig heb je stevie nog toch, dan kan hij je een beetje troosten Lachen maar lieverd ik wens je heel veel sterkte en als er wat is kan je altijd bij me terecht he! xxx Janie

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 21:34

Ik heb nog nooit een lieveling van mij in moeten laten slapen, maar er zijn er wel veel verkocht... Tinne (1 van mn vzpaarden die ik heb gehad, waar ik ook ècht een goede band mee heb) is verkocht naar Zweden, ga je dus niet zomaar opzoeken, maar ik heb haar een aantal maanden geleden weer even gezien, was wel weer heel fijn dat moet ik zeggen...
Maar hoe ik ermee omga... Elke keer als ik weer afscheid moest nemen van een verzorgpaard, heb ik dagenlang lopen janken. Voelde me er ook echt k*t door, maar het verdriet wordt minder... Dat wil niet zeggen dat ik niet meer om ze geef, want elke dag denk ik toch nog even aan ze...

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 21:59

18 oktober vorig jaar... mijn maatje na 10 jaar samen zijn in moeten laten slapen >huil<
Ik denk nog elke dag aan haar, maar ik heb er geen spijt van. Het is beter zo!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:16

Meer dan 15 jaar terug, en nee, je vergeet het nooit meer. De scherpe kantjes gaan eraf, en de leuke tijden blinken uit ... maar het gevoel van wat ik had is weg voor altijd ... dat blijft. Ik mis mijn Uslientje ook nog altijd ... ook een echte vriendin voor me toen ...