De manen van mijn haflinger zijn mishandeld!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 17:38

HIhihihi gelukkig hou ik van lange manen ja, ik ben niet zo erg. Echt wel zonde! En hij was zooo snoepig met die maantjes van em! Snifsnif, maarja, t gaat om t innerlijk he (= Extreme duivel Extreme duivel )

kiki_oud
Berichten: 34
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: belgië, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 20:09

sorry hé, maar wat beeldt die zich in? Zomaar paarden hun manen afknippen? Ik zou me ontzetten kwaad maken als ze zoiets bij een paard van mij zouden doen!!!!!!

echt spijtig van zijn manen!
kiki

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 14:33

hmmm, klinkt mij bekend in de oren!!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:40

Wat een %*$%#%*# wijf!!!! Boos!

Dat doe je toch niet?!!??!

Oh echt super zonde!!! Ik weet precies hoe je je voelt!!! Kanjer heeft ook van die mooie manen en als die ineens afgeknipt zouden worden door een of ander vaag mens dan zou ik ook vet pissig zijn!!!

Als je het nou zelf doet oke, je bent zelf de eigenaar dus dan mag je het zelf bepalen, maar als iemand anders het doet Extreme duivel

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:26

Ik ga helemaal met phia mee, misschien kan je haar haren beter afscheren.....misschien groeien ze dan NOG wel sneller Extreme duivel
Of je trekt ze d'r een voor een uit.... Huilen
Maar ik kan het me voorstellen dat je boos bent....als iemand dat met amu's manen zou doen....nou dat vertel ik jullie maar liever niet wat ik daarmee zou doen. Extreme duivel
O ja ik hoop wel voor je dat er wat aan te doen is.....
_________________
zoals m'n zus me omschrijft : kijk dit is nu m'n zusje, en pas maar op ze heeft een bek als een scheermes.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Amulet op 2001-07-28 16:27 ]</font>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:27

Hihihihi...oude topic...misschien zijn de manen van Wjerdo inmiddels al weer een beetje opgeknapt... Knipoog

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:35

o oepsie dat wist ik niet.....ik zag 'm bovenaan staan dus ik dacht Goh laat ik eens gezellie reageren was een foutje dus. Haha! Bloos

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:38

Ik zou dat kind nooit of te nimmer meer op je pony laten rijden,is ze nou helemaal! Dat paard van jou heeft ze nodig tegen de vliegen,haalt zij ze er zomaar af! Boos! Boos! Boos! sorry hoor,het is jouw paard maar ik leef met je mee.

Je moet met dat kind eens een hartig woordje praten Wjerdo! Extreme duivel

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 11:01

JA de manen beginnen nu al wat aan te groeien. Haha!

Ik issie Haha! want nu loopt ie niet echt meer voor L U L

Dat meisje.... IS noooit meer geweest, heeft al haar spullen laten liggen Haha! Is goed voor de schade Extreme duivel