Naar Levi en Ineke geweest

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tindra

Naar Levi en Ineke geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 17:49

Vandaag heb ik Levi voor het eerst gezien. Ineke had ik al eens gezien (toen kwam ze mijn paard bewonderen Knipoog).
Levi is in het echt nóg leuker dan op de foto's. Een onwijs mooi paardje, en heel erg lief (wel beetje eigenwijs Haha!).
We hebben anderhalf uur met hem gewandeld (poef, ik voelde mijn voeten wel een beetje hoor), en daarna heeft Ineke me wat N-H laten zien. Heel leuk (en leerzaam) om te zien..!
We hebben ook foto's gemaakt met Ineke's digi, ik denk dat ze die vanavond hier plaatst Lachen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:50

Het was heel gezellig vandaag, tjonge jonge je bent gewoon niks gewend, na 1,5 uur lopen al moe Knipoog Tong uitsteken
Nou goed na de lange vermoeiende wandeling (zo goed Ruth Schijnheilig ) liet ik met Levi wat parelli spelletjes zien. Het ging niet helemaal vlekkeloos maar ik heb weer in een deuk gelegen om dat eigenwijze beertje van mij Haha!

Nadat we Levi op stal hadden gezet, kregen we trouwens nog een soort van Rodeo show te zien in de bak lol.
Men neme een paar eigenwijze, frisse, koppige pony's, zet er een paar kinderen op die net een klein beetje kunnen sturen...en dat allemaal in een natte blubberbak Schijnheilig }>
Iemand verloor zelfs haar schoen haha, kon ze met der sok in de blubber gaan zoeken

Tot de volgende keer Ruth

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 22:36

hahaha en er zegt er 1 wat, met dat ze niks gewent is. jij vond de surfplas zelfs al te ver op 20 a 25 min loop afstand !! Tong uitsteken
leuk dt je levi ook eens gezien hebt.. en fijn dat het gezellig was, daar gaat het om toch *LOL*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 22:41

Joyce schreef:
hahaha en er zegt er 1 wat, met dat ze niks gewent is. jij vond de surfplas zelfs al te ver op 20 a 25 min loop afstand !! Tong uitsteken

Toen had ik nog geen conditie Schijnheilig Maar ehm de surfplas was wel een stuk verder dan 20 minuten...

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 22:45

verder dan 20 minuten?? hoe liep jij dan???

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie