Passion's hoefje is gelukkig ook weer beter!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Passion's hoefje is gelukkig ook weer beter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 21:13

toen ik hem kocht had hij namelijk helemaal bovenin al een klein, ondiep scheurtje erin.
in die tijd is die veel dieper geworden en het onderste stuk van z'n hoef ging ook een beetje los zitten.
en aangezien ik zo'n treuzel smid heb..
hier is een foto waar je het best goed op ziet:
Afbeelding

sinds een weekje is het gelukkig eruit gegroeit, het onderste stukje is nu afgebroken waardoor het niet meer verder kan scheuren.
het had namelijk heel anders af kunnen lopen waar de smid me al ook een beetje voor gewaarschuwd had Lips are sealed

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 10:30

mmm stomme vraag maar wat voor smid heb je???? Die had daar makkelijk wat aan kunnen doen hoor,stom dta hij zegt dat het dan anders had kunnen aflopen... Lips are sealed

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-02 11:37

ja, ik vind wel meer dingen wat vaag van die smid Lips are sealed
maareen ijzer eronder lijkt me in dit geval niet logisch, het was zeg maar dat als het verder zou scheuren zn zool eraf zou kunnen breken.

maar hij is de enige smid die voor mij beschikbaar is.
de andere komen gewoon niet of geen nieuwe paarden meer aan.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 00:31

Mijn pony heeft ook een keer een scheurtje gehad wat de hoefsmid er niet direct door te bekappen uit kon krijgen.
Toen heeft hij de plek waar het scheurtje zat iets vlakker gevijld zodat het niet zogauw verder zou scheuren.
Als het toch verder zou gaan dan moest ik hem weer bellen want dan kon hij het ook nog dichtbranden!

Dus dat hoeft verder geen problemen op te leveren.