Altijd gezeur om trailer te lenen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Altijd gezeur om trailer te lenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 21:36

Hoi allemaal!

Wie van jullie leent er ook een trailer van iemand? En heeft er ook vaak gezeur mee?
Ik word er zo moe van. Even mijn verhaal kwijt... Mijn pony staat gestald bij een boer en we betalen per week om de trailer te mogen lenen. Is meestal niet zo'n probleem geweest, omdat hij hem alleen op woensdagavond nodig heeft. Maar nu is er een 'leuke' meid die op zijn fries rijd en nu naar clubtraining gaat enzo. Nou prima, harstikke leuk.
Ik had een beetje met haar afgesproken dat ze op vrijdag de trailer had en ik dan op dinsdag en soms op donderdag.
Maar nu is mijn selectiewedstrijd van afgelopen zondag afgelast en naar vrijdag gezet.. Tja het is niet anders, maar wil hem graag rijden. Dus ik naar de boer toe: nee maakt niet uit ik regel er nog wel een trailer van iemand anders bij. Ik dacht zooo das dan wel heel netjes.
Nu komt er net een hulpje van hem naar me toe: Ja nou moet ie helemaal extra een trailer regelen voor JOU en dat wisten we niet op tijd. En die andere moet naar les... paasei dacht ik wat heb ik nu dan weer, maar als ik heel boos ben dan kom ik half uit mijn woorden en moet ik haast janken van kwaadheid. Ik zeg netjes: Maar dat heb ik netjes gevraagd en er was niks aan de hand. Maar zo zie je maar weer achter je rug om word weeeeerrrr veel gepraat!
Misschien als alles mee zit dat we een keer een trailer voor ons zelf kunnen kopen.. Dat zou geweldig zijn, niet meer afhankelijk.

Groetjes

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 22:11

Dat geklets achter je rug om zou ik me niet zo druk om maken als ik jou was. Die boer heeft gezegt dat het goed was, dus dan moet je je niks aantrekken van wat iemand anders zegt. lekker laten mauwen....

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 11:49

Een trailer van iemand lenen is nooit ideaal...
huur er dan liever 1 bij een verhuurbedrijf, of koop er zelf 1, die desnoods opgeknapt moet worden...

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 13:53

mijn vriendin heeft dat ook. kon ze een keer niet op jumping omdat de trailer opeens weg was voor iemand met een duurder paard... *zucht*

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:33

Ik heb dus 1x mijn trailer uitgeleend aan iemand. Dat is toen een
beetje mis gegaan, niet met de trailer maar met het paardje.
Degene van wie het paardje was ging even door het lint en ik
kreeg de schuld (althans dat was mijn gevoel)
Ik heb hier goed van geleerd en ik leen hem dus ook niet meer
uit.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 12:14

wij hebben nooit een trailer hoeven lenen
want ik ging in de winter altijd gewoon buiten rijden en hadik geen les omdat ik niet naar een binnenbak kon (we headden geen trailer)
nmaar nu gigen we een winter lessen in de Reigershof in oudgastel
dus hebben mijn ouders besloten om op zoek te gaan naar een trailer
en na een weekje hadden we er eentje voor een redelijk prijs
maar ik leen em echt nooit uit
maaer ik gebruik em bijna noit maar als ik em nodig heb hoef ik er geen te lenen
PS gister de trailer schoongemaakt en hij ging van groen naar wit Haha!

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 13:41

om die reden heb ik ook zelf een trailer gekocht. Ik leen hem niet zomaar uit. alleen echt goede vriendinnen of mensen die echt in nood zijn. (zoals koliek paard ofzo die ik dan ff weg moet brengen naar een kliniek) De mensen aan wie ik hem uitleen maken er geen misbruik. daar bedoel ik mee dat als ik hem een keer gratis uitleen dat ze niet meteen denken dat ze hem iedere week maar even gratis mee kunnen nemen. Als ik zelf rij vraag ik alleen brandstof kosten. gelukkig is dit maar zeer sporadisch. (lees= iets van 5 x per jaar)

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 18:15

ik ga nu best vaak met baily weg omdat hij en ik dat leuk vinden .. maar jah ik heb zelf geen trailer en ook het geld niet om er nu 1 aan te schaffen want ik zit toch al krap dus huur ik steeds een trailer bij de voederleverancier in nagele die verkoopt ook aanhangers enzo.. kost me 25 euro per keer... maar als ik ooit het geld heb koop ik een 2e hands trailer...