Hoezo prijsstijging bij Divoza!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Re: Hoezo prijsstijging bij Divoza!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:06

Dennis"]
[quote="Piaffe"][quote="Djilan schreef:
Vorig jaar was de Rhino Turnout € 127,04, dit jaar € 165,95


Die ligt voor €145,- bij de ruitersportzaaak bij ons in de buurt Schijnheilig
[/quote]

Den krijgt een Rhino uit engeland. Nog veel goedkoper.
[/quote]

Ik heb toevallig ook net een catalogus uit Engeland en het kan inderdaad veel schelen. Ik denk dat ik maar eens ga uitvissen wat de verzendkosten zijn, want als het 15 euro scheelt en je moet dat aan verzendkosten betalen, dan kun je het net zo goed hier halen. Overigens wel erg leuke dingen gezien Haha! .

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 23:31

wat vroeger een gulden was is nu een euro !!!!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: Hoezo prijsstijging bij Divoza!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 23:32

Tiffy schreef:

Ik heb toevallig ook net een catalogus uit Engeland en het kan inderdaad veel schelen. Ik denk dat ik maar eens ga uitvissen wat de verzendkosten zijn, want als het 15 euro scheelt en je moet dat aan verzendkosten betalen, dan kun je het net zo goed hier halen. Overigens wel erg leuke dingen gezien Haha! .


Je moet gewoon een vriendje hebben die af en toe naar Engeland gaat en bereid is een deken mee te nemen Schijnheilig

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 13:01

Zo heb ik voor 2 jaar geleden een nieuw zadel gekocht (Ainsley Vangard) toen heb ik daar ongeveer 2200.00 gulden voor betaald, als ik mij niet vergis las ik in de nieuwe kataloges een prijs voor hetzelfde zadel van 2600.00 gulden.
Tja ....die euro het is wat

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 16:00

Ik heb net een nieuwe rijbroek gekocht a € 139,-- . Ik had een budget van tussen de 200 en max. 250 gulden in mijn hoofd. Ik dacht ' ah, ik moet wel, want ik wil dat merk. Ergens goedkoper is ie niet te krijgen. Het is nog maar ong. 280 gulden + een beetje'. Gevoelsmatig ging het iig nog, maar toen ik het bedrag daadwerkelijk ging omrekenen, 306 gulden. Hallelujaa. Ieder zijn meug, maar ik rij niet eens elke dag. Dat was wel even schrikken.

Aan de andere kant geef je het iid net zo snel weer uit. Vorige week ook een nieuw halster gekocht dat eerder zeker 35 % goedkoper was toen de euro nog niet ingevoerd was. Belachelijk!

Maar ja, behalve klagen/protesteren/boycotten die boel, wil je toch ook nog wel een beetje 'genieten'. Veranderen zal er toch niet veel.... Helaas, het lijkt of allees alleen maar duurder wordt. De prijzen van de supermarkten (bv. AH) waren naar mijn idee ook gestegen, maar het lijkt inmiddels ook weer iets richting het NORMALE te gaan.

Ik vraag mij toch af hoe mensen uberhaupt rondkomen aan het einde van de maand, als ik zie wat sommigen uitgeven ... .Pffffff

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 10:51

Net een site gevonden waar Rambo dekens weer stukken goedkoper zijn. IPV 319 euro voor Rambo Wug Plus is die daar 265 euro, dus een verschil van 54 euro!!!!!!!!! Dat is de moeite waard. Ook de nieuwste rambo is daar stukken goedkoper:

http://www.gs-zaunsysteme.de/Reitsport/ ... ecken.html