waarom zijn paarden zo duur ?

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Waventy

waarom zijn paarden zo duur ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 22:13

Omdat wij het duur moeten maken Knipoog

Oke we gaan dus zaterdag naar Lunteren, wil niet dat Wjerdo met een vieze deken op de trailer moet, dus een nieuwe deken.
daarbij heb ik het in mijn hoofd gezegt om in het gebroken wit over te gaan, dus een blouse, alleen van pikeur aanwezig, bijna 70 euro AUW!
daar moesten natuurlijk ook nog handschoenen bij, ze lijken wat op gebroken wit, maar goed 15 euro !........

had ook nog een jas nodig, 50 euro, en auw auw auw *LOL*

ik ben dus alleen aan wedstrijdkleding ( zonder nieuw jasje he ! )
kwijt:

35 shabrak
100 rijbroek
70 blouse
17 plastron
15 handschoenen
als ik me niet verrekend heb 237 euro !! tis toch niet meer normaal , omdat ik perse in het gebroken wit wil is wel heeeeeeeel sjiek....
ow ja iemand nog een mooi jasje in de aanbieding ?? maatje 38 ?????

groetjes lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 23:20

Welke handschoenen heb je, welk model van welk merk? Want voor 15 euro bijna-gebroken witte handschoentjes, die zoekt m'n zusje ook. Die Roeckls van over de 30 euro waren haar nl. een beetje te prijzig...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 23:34

ze zijnja uhm Lachen iets "geler" dan gebroken wit, maar geen beige, vind ik, global,bij de hypo*weert*

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 23:37

Ah mooi, dan hebben ze ze bij Horsepower in Heino vast ook wel, thanks voor de info! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie