Ik ben hevig gefrustreerd!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Manon 2

Ik ben hevig gefrustreerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 21:49

Stel je voor, weken loopt je paard te kloten en opeens heb je m goed aan het lopen. Dan ga je op vakantie en na 4 weken stap je weer op je paard en zit zijn rug vast.

Dan ga je naar de manueel therapeut en die vertelt je dat na het kraken en 4 dagen longeren er een spectaculaire verbetering moet zijn. Zo niet dan moet ik terugkomen want dan zou t misschien toch uit zijn benen kunnen komen.

Ik ben er dus dinsdag opgestapt en heb niet zoveel gedaan (geen spectaculaire verbetering), woensdag een rustdag en vandaag er weer opgestapt. En het is linksom nog steeds een drama. Ik moet zoveel moeite doen om hem de volte rond te laten lopen, hij wil alleen maar over de buitenschouder weg.

Of hij heeft ergens last van, of hij neemt me GIGA in de maling (wat ook kan na 4 weken een andere ruiter op je rug te hebben gehad).

Morgen gelukkig les!!

-“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” ― Marilyn Monroe

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 22:16

Ben benieuwd hoe je les gaat... en verder... af en toe, diep in en uit ademen en tot 10 tellen Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie