paard verkopen voor 1 miljoen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 09:45

Ik denk dat niemand Acci wil hebben voor 1miljoen euro...Maar als dat dan toch gebeurt..zou ik er toch ff over nadenken.
Het is toch een dier waar je een band mee hebt, die stop je niet zomaar weg..
Ik zou dr alleen verkopen als ze hier in de buurt zou komen te staan(en zeker NIET bij een handelaar ofzo)

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 09:53

Misschien stom maar Barbiano gaat niet weg voor een miljoen. Cartuja en Despiërto is iets anders daar heb ik niet zo'n band mee.

Mer1980

Berichten: 18871
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 09:54

Inderdaad strikkie erom en dan kom ik em meteen brengen. Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 10:09

haha nee Ewald gaat voor geen 1 miljoen weg, verder zijn al mijn dieren te koop (behalve Debbie Haha! ) maarja dat zijn geen paaren Tong uitsteken nee Ewald is niet te koop zelfs niet voor 1 miljoen, alhoewel hij eigenlijks van mn paps is en die hem zeker wel voor een miljoen weg zal doen, maar ach ik houd het er dan altijd bij dat ze mij er dan gratis bij krijgen Haha!
Dus het is niks of Ewald samen met mij

Knipoog

Dees

Berichten: 18921
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 10:15

Poeh, ik kan nu stoer zeggen dat het bedrag niet toereikend zal zijn voor [naam verwijderd], maar tja...laat ze eerst maar zo'n bod doen, het is wel een bedrag waar ik voor kan zwichten....

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 10:25

OEPS...en nu ga ik geoof ik een beetje een heel penny meisjesachtig antwoord geven

voor de gein zou ik wel zeggen..neem maar mee

maar ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen Knipoog

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 10:46

Nope, deze gaan niet weg.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 12:01

Nee hoor chinouc gaat nog niet voor 10 miljoen de deur uit.
Ze is mij meer waard.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 12:34

Ik heb geen paarden, maar als ik die wel zou hebben, zou ik absoluut op zo'n aanbod ingaan. Eén miljoen euro! Hallo, daar kan ik heeeeeeeel veel mee doen wat ik anders nooit van mijn leven zou kunnen doen.

.... *droomt even weg*..... een leuk vrijstaand huisje, hoeft niet heel groot te zijn, als het maar mooi is en heel gezellig, land eromheen, stallen aan huis bouwen, gedraineerde buitenbak aanleggen, zorgen dat het op een locatie is dichtbij een mooi uitrijdgebied, nieuwe paardjes kopen, wat kippies en geitjes erbij.......*wordt weer wakker*..........

De eigenaresse van mijn bijrijdpaarden heeft regelmatig voor een van haar paarden veel geld geboden gekregen. Geen miljoen natuurlijk, maar wel een boel geld. Ze heeft me laatst nog verteld dat ze op zulke momenten écht goed moest nadenken wat ze wilde, maar dat ze het nooit gedaan heeft. Maarja, als het wel een miljoen zou zijn geweest....

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 12:39

nou ik zou het niet doen...je hebt een band met die pony en ik zou m niet weg kunnen doen...dat jullie er zo luchtig over kunnen doen :S

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 12:52

Ja dan gaat mijn pony dus egt wel weg.. Ookwel voor een minder bedrag..

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 13:04

Ze zeggen toch altijd.. geld maakt niet gelukkig?
ik heb zoiets als je echt veel lol en liefde met je paardje hebt kun je hem niet zomaar weg doen zo'n paard is denk veel meer waard dan het geld.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 13:19

Mijn paarden gaan voor geen enkel bedrag weg, om de simpele reden dat ik ze gewoon niet kan missen. Geld heeft me nog nooit geinteresseerd en dat zal ook niet veranderen.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 14:31

Okee, nu kom ik even met een andere opmerking, die wel een beetje offtopic is. Veel van jullie zeggen dat jullie paard voor dat bedrag niet weggaat omdat je er zo'n goede band mee hebt, maar heb je er dan nooit aan gedacht dat een paard ook kan overlijden?? Je raakt je paard vanzelf een keer kwijt. Dus als iemand een goed bod komt doen; Veel plezier ermee!

Of zit ik er nu heel erg naast?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 14:39

Toch denk ik dat sommigen onder ons die nu zeggen dat ze het meteen zouden doen er toch over na gaan denken als ze een hele goede band zouden hebben met een paard. Begrijp me niet verkeerd ik beticht niemand van een slechte band met zijn paard omdat die hem zo zouden verkopen maar voor sommigen denk ik dat het dan toch anders ligt.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 14:43

joleen, je maakt een rare vergelijking
als je paard overlijd is dat meestal geen keuze die je maakt.
Verkopen vind ik echt iets heel anders

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 14:45

Ik zou mijn paard zelf ook nooit weg willen doen, maar aan de andere kant, het is wel één miljoen. Als ze dat bod tegen mijn vader zouden zeggen doet hij hem echt zo weg. Dat weet ik zeker.

Maar ik heb geen paard dus komt er ook geen bod van één miljoen (alsof die wel zou komen als ik wel een paar had Knipoog).

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 14:48

Licht eraan wat voor band ik dan met Passion zou hebben, ondanks ik echt gek op hem ben gaat hij voor een miljoen toch weg hoor!
alleen als z'n nieuwe tehuis+baasje een beetje goed zal zijn dan.

maar m'n geitje gaat voor absoluut geen geld weg!

Ineke2

Berichten: 33135
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 16:47

Ik heb Levi nog maar 9,5 maand. Tuurlijk heb ik er inmiddels wel een band mee en ben ik supergek op hem, maar dat is ook weer geen vergelijking met sommigen van jullie die hun paard al járen hebben Knipoog

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:08

Niet dat iemand het zou doen, maar ik denk dat ik het ECHT wel zou doen hoor! Ik hou ondzettend veel van mijn ukkie Lovers Maar ze gaat voor dat geld mooi weg hoor! Ingepakt met een gouden strikkie erom! Berdientje! Aangezien het toch niet gebeurd hou ik der lekker zelf Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:18

Als ik er een huis aan over houd mag hij weg. Tenzij er heel serieuze sportieve belangen voor mijzelf spelen (maar daar gaan ik maar niet van uit Lachen )

Ik wil overigens wel een beetje riant kunnen wonen... Haha!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:27

Tja ik weet het niet hoor. Het is wel veel geld.......
Maar aan de andere kant, ik heb geen paard om geld mee te verdienen, ik heb haar puur voor mijn eigen lol en wie weet of ik nog zo'n leuk paard vind als Sher?
Ik zou denk ik vragen of diegene ook een veulentje van Sher wil, laat ik haar wel dekken Haha!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:46

mijnes gaan NEVER NOOOOOIT meer weg!!
een leven zonder luna en cockie kan ik me égt niet voorstellen!!

er zijn dingen zoals liefde,vriendschap en geluk,die gewoon niet te koop zijn.

ik zou het echt nooooit kunnen,ook niet voor al het geld van de wereld

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:51

ik ha det er trouwens laatst ook nog over met me pa en ma,wat hun dat zouden doen

zei me ma:ik vreet nog liever bloembollen( Misselijk ) en dat jij gelukkig ben dan dat ik vet rijk ben en jij geen luna en cockie meer heb Lovers

wat een lieve ma heb ik eigelijk he??? Haha!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 19:06

Ik denk dat iedereen voor 1 miljoen zijn paard zo de deur uit zou doen, ongeacht wat je nu zegt. Ik bedoel, 1 miljoen.. kan je een hoop mee doen hoor! Haha!

Maar zonder gekkigheid, niet alles is te koop bij mij, want sommige dingen hebben geen waarde ( of eigenlijk, onbeschrijvelijke waarde Knipoog ) maar Gras zou echt wel weggaan voor dat geld.. alhoewel ik het bepaald niet leuk zou vinden Lachen