Telefoontje van de ex-ex-eigenaar van Sheril

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Telefoontje van de ex-ex-eigenaar van Sheril

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 22:35

Degene dus van wie de vorige eigenaar haar gekocht had. Ik had gister een brief met wat vragen op de bus gedaan en vanavond belde hij. Hij vond het erg leuk dat ik contact op had genomen.
Hij heeft Sheril op de merrieveulenkeuring in Oostenrijk gekocht, en er verder niets mee gedaan behalve gefokt. Ze heeft hele goede veulens gehad, drie keer naar de hengstenkeuring die net niet goed genoeg waren en een erg goede merrie die helaas niet meer leeft. Hij heeft nu nog een 3jarige merrie staan die drachtig is. Ik ben welkom om een keer te kijken, wat ik zeker ga doen. Hij heeft Sheril dr moeder ook op videoband staan, en zal ook wel foto's hebben.
Verder vertelde hij nog dat een veulen van haar volle zus een paar jaar geleden het duurste veulen op de veiling is geweest (en van de vorige eigenaar had ik al begrepen dat een volle zus een belangrijk kampioenschap in Oostenrijk had behaald).
Ik heb dus echt een superpaardje Lovers en ga zeker een keer bij hem kijken!


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 01:12

Wat leuk zeg dat hij belde!
Lijkt me echt leuk om zoveel info over je paardje te krijgen, en de kans om familie van haar te ontmoeten.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:32

leuk zeg, ik heb het nummer van de fokker van Ewald ook, heb alleen nog niet het lef meer gehad sinds ze niet opnamen Haha!
Want ja zoveel vragen: hoe is zn moeder, hoe was het op de hengstenkeuring, hoe was ie als veulen ( Verward ), foto's?

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 10:46

Tip: Brief schrijven, is veel minder eng Haha! , en je vergeet ook niets te vragen.

Ik vind het echt leuk wat meer van dr te weten, ben blij dat ik die mogelijkheid ook heb.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Diortje_vds, Groetje, nafkedemi, Tango1979, Vagabondo en 99 bezoekers