leuk telefoontje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

leuk telefoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:10

Afgelopen zaterdag kreeg ik, geheel onverwachts, een leuk telefoontje van iemand die gehoord had dat ik wel eens op zoek was naar een goed paard om te rijden. Ze kon me diverse adressen geven van eigenaren die een ruiter zochten voor hun jonge paarden.

Nu heb ik zelf een erg fijn jong paard, en ben juist, als ik al een paard voor een eigenaar wil gaan rijden, op zoek naar een goed wedstrijdpaard op niveau. Bovendien heb ik serieuze buitenlandplannen, en de meeste eigenaren willen hun paarden graag aan huis houden.

Maar ik vond het toch heel erg aardig dat ze aan me gedacht had. En dat via via... Zo is de wereld toch weer heel klein.

Wie weet wat de toekomst nog allemaal brengt Lachen

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:40

ook ik heb dat eigenlijk altijd gehad.Men kwam mij vragen of ik de paarden wilde(in)rijden ipv dat ik het hen moet vragen.
De meeste mensen kende ik niet en dat ging ook via een ander.De laatste keer(5 jaar terug alweer) kwam er een aardige vrouw aan de deur of ik niet haar paarden in de wedstrijden uit wilde brengen.Kende haar helemaal niet,maar ze was via een ander aan mij gekomen,Het leuke was dat ik die ander ook helemaal niet kende,maar die had weer van mij gehoord.
Het is toch wel heel erg fijn dat als je zelf denkt wel aardig te kunnen rijden dat andere vinden dat je juist veel beter bent als wel aardig.
Krijg ook heel vaak complimentjes en vraag of ik niet ook hun paarden wil rijden.
Dan denk ik wel eens,ik wist niet dat ik zo goed was.Ik vind namelijk dat ik er nog lang niet ben,maar ja dan is het toch heel fijn als men JOU komt vragen omdat ze vinden dat je zo goed rijd.
Wat ik me nog steeds afvraag na al die tijd is hoe men toch in hemels naam bij mij was uitgekomen via via.Jij niet?
Nou ja ik heb gewoon erg veel geluk mogen hebben dat ik voor zulke talentjes gevraagt ben! En daar ben ik heel blij mee geweest.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 23:25

Behalve dat het erg aardig is, is het ook nog eens een groot compliment!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 00:10

Inderdaad een compliment! Ga je erop in of wacht je voor een nog beter aanbod?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 00:18

Nee, zoals ik al zei: ik heb een erg getalenteerde 3 jarige van mijzelf, en wil dus naar het buitenland.

Maar ik was zo verbaasd dat ze juist mij belde. Ze kende mijn trainer en had gehoord dat ik daar al een paar jaar lessen had. Zodoende wilde ze eens horen wat ik deed/wilde.

Heel erg aardig.

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 20:53

leuk voor je, mond tot mond reclame doet veel dus wie weet.