Ik ben op woensdag 29 juni gevallen met mijn paard. Hij ging er weer is vandoor, maar de bak was erg nat en dus gleed hij uit. Mijn paard viel bovenop me en daardoor ben ik 10 minuten bewusteloos geweest. Toen iemand me zag liggen en naar me toe kwam(na 10minuten dus) kwam ik weer bij maar ik kon niet meer zitten en staan en ze zagen meteen al dat het niet goed was met me. Toen is de huisartsenpost gebeld maar die zei dat we een ambulance moesten bellen. Ik dus met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis, daar helemaal onderzocht en het bleek dat ik gelukkig geen breuken had! Ik moest nog wel een nacht + dag blijven in het ziekenhuis want ik had een zware hersenschudding en last van me heup. Ik kreeg te horen dat ik een week plat moest liggen en 5 weken niet mocht rijden. Daar hou ik me dus netjes aan..
Met mijn paard was er trouwens niks aan de hand. Normaal als het bakhekje open staat weet hij niet hoe snel hij eruit racen met mij erop, maar toen ik eraf was gevallen en stil op de grond lag bleef hij bij mij in de bak terwijl het bakhek openstond!!!
Maar ik zit met een klein probleempje; mijn paard staat nu 5 weken stil aangezien er niemand op durft. Hij staat niet echt stil want hij wordt elke dag gelongeerd door mijn instructrice maar toch krijgt hij niet de beweging die hij moet hebben. Ik zie er dus aan de ene kant wel tegenop om er weer op te gaan, heb geen zin om weer een ritje met de ambulance te gaan maken. Maar heb ook wel weer zin om erop te gaan..
We zullen het wel zien

Hebben jullie miss nog tips?
x Laura