Leven zonder paarden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Leven zonder paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 12:31

Ik ben sinds een hele lange tijd weer paardloos. Het is echter moeilijker als verwacht. Ok, het kan gewoon niet meer financieel, maar wat had ik ze graag willen houden allemaal! Het is echt moeilijk om eraan te wennen. Na het werk niet ff langs de stal, het knuffelen, en rijden, en de lol die je van die dieren hebt... De eerste maand vond ik het wel lekker, ff tijd voor mezelf, maar nu begint het echt weer te kriebelen! Wat erg, wat erg.....
Hebben jullie dit wel eens gehad?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:40

Ik heb zulke periodes ook tussen mijn verzorgpaarden gehad ( waar ik bijna elke dag naar toe ging, dus zeg maar bijna hetzelfde als een eigen paard qua tijd die je erin stopt).

In het begin is het inderdaad niet zo erg, lekker veel tijd voor school enz. maar na een tijdje begon ik me zó te vervelen! Dan zit je thuis terwijl het mooi weer is en je smacht naar een lekkere buitenrit. Of je hebt een baaldag en wilt graag je gedachten even wegzetten en lekker knuffelen met een paard. Ja, ik ken het! En het is echt niet leuk. Gelukkig heb ik nu weer een verzorgpaardje...

Kan jij geen verzorgpaard zoeken?

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 12:46

Ja, daar zit ik over te denken, maar het is niet "eigen", als je begrijpt wat ik bedoel.... Het zal altijd anders zijn. Maar het is een goeie optie, al zijn er neit zoveel te vinden hier in de buurt...

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:55

Oke, hij/zij is niet van jou, maar je bent in ieder geval weer met paarden bezig! Gewoon advertenties zetten, enz.
Ik dacht dat ik er ook nooit 1 kon vinden. Maar het is me toch steeds weer gelukt.
Succes!

Carri
Berichten: 559
Geregistreerd: 10-09-02

leven zonder paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 13:25

een verslagje van deze zomer. Wij haalden samen met een oom van mij het hooi binnen op een snikhete zomerdag. Toen de zware klus geklaard was, zei heel ernstig. Mag ik eens een voorstel doen? Waarom verkoop je niet alles (stal, paarden, weiden, enz.) en ga voor het geld 3 keer per jaar op reis.
Zou dit niet leuker zijn. We hebben er toch eventjes over nagedacht....
Maar neen, bedankt ; een leven zonder paarden en andere dieren zou ik me niet kunnen voorstellen en alle last neem ik er graag bij.