keuring Barley

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-01 15:42

nog maar twee nachtjes en dan komt ze. Ik heb gebeld voor de keuring en de dierenarts stelde voor om het op maandag te doen. Vrijdag staat ze al zo lang op de trailer enzo. En ik kan dan mooi nog wat oefenen met lopen enzo.

Eerst wilde ze het daar doen maar dat leek me niet zo'n goed idee. Komt ze vrijdag aan en dan moet ze maandag gelijk weer in de trailer. Ik denk dat ze al genoeg heeft meegemaakt. Dus maandag weet ik meer..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-01 15:53

Hoi Heike, spannend hoor! We leven hier echt met je mee. Maar het is wat je zelf al eerder zei: ze is natuurlijk al helemaal gekeurd toen ze naar Nederland kwam, dus het zal wel loslopen hoor! Ben heel benieuwd naar haar. Zien we de foto's op je site? Liefs, Sonja.

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-01 18:12

Hee Heike. Echt leuk dat Barley Queen vrijdag al komt. Ik kan niet meer wachten om haar te zien. Ik wens je alvast heel veel plezier met haar. Groetjes Amina

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-01 18:42

Gaaf joh, Ga je haar nog een andere naam geven, of laat je het zo....
Zodra alles goed is wel een foto plaatsen heh!! Groetjes van Manon

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-01 19:11

Heeej leuk nieuws, zal wel ontzettend zenuwachtig zijn. veel succes en plezier met haar. maar dat zal wel lukken denk ik.
xies marjo

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-01 19:42

Hey,
Moet je haar dan zelf lopen? Wij mochten ons helemaal niet met Vollebol bemoeien. Was ook nog eens een vreselijk irritante hengst. Je kent het... Toen ging een Brits meisje van de kliniek met hem lopen. Nah, hij wilde niet, dus ketting erin. Hij ging helemaal uit zijn bolle dak. Staart omhoog, en het was iets van 20 m draven, zoef, heen zoef terug. Lachen hoor. Daarna bleek ook wel waarom wij het niet mochten doen, hij was (en is) compleet gek. Ik duim voor je maandag, heb toch weinig te doen. En nog voor Rieja duimen ook!

Laudine


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marloesxx, maxie, mukkes en 44 bezoekers