Ik heb een paard gekocht!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:25

Gefeliciteerd!!!
Mooi paardje!!!

Noek

Berichten: 156
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 15:42

Gefeliciteerd, wat is er nu leuker dan een Arabier?!
Veel geluk met je nieuwe aanwinst!!!!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 15:48

pniekepnak schreef:
Dat is dus juist het probleem, hij is het niet gewend om tussen zoveel merries te staan, hij kijkt zijn ogen uit, en dan word hij druk. Hij is nu natuurlijk nieuw op stal. Het is net wat AnneOmie zegt, het is voor hem misschien wel beter om hem te ruinen, als ik toch niet wil gaan fokken. Hij heeft nu al een paar merries gedekt, maar dat was dus bij de vorige eigenaren. En voor de gemoedsrust van ons allemaal is het dan misschien wel beter om hem te ruinen. Uiteindelijk wil ik gewoon een leuk rijpaardje natuurlijk! Hij meet trouwens 1.58 m.


Het is inderdaad ook maar net wat je er mee wilt doen. Kijk het gewoon even allemaal aan hoe het gaat. Hij moet natuurlijk ook nog aan zijn nieuwe omgeving/stal wennen. Sommige hengsten zijn weer superbraaf het is maar net hoe hij is opgevoed en hoe jij hem gaat opvoeden. Consequent zijn is erg belangrijk (en erg moeilijk Knipoog ).Lekker maatje hoor 1.58 m. Mijn arab is 1.57m. Heel veel plezier samen... maar dat zal wel lukken denk ik Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 19:43

Party!! Gefeliciteerd Party!!
Hij ziet er echt super uit, daar zul je vast een hoop plezier aan gaan beleven.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 23:20

Haha, alsof dat beest niet al duur genoeg is! (wat betreft de scanner) Maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen hoor!!

Hij heeft niet echt hengstenstreken, het is altijd oppassen natuurlijk, en hij wil nog wel eens happen, maar het is een hartstikke braaf beest, over het algemeen. En hij is echt homo, er kwam vandaag voor het eerst een merrie op stal en hij kéék er niet eens naar!! (nou ja, voor zijn doen dan...)

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 00:10

Gefeliciteerd! Mooi paardje.
Het is inderdaad echt oppassen hoor, de hengst die ik vroeger reed was ook zo'n dooie, toen werd hij 5...Ik moest niet eens proberen om samen met een merrie in één bak te rijden. Hij is toch nog jong?
Maarre, geniet maar van je paardje Knipoog

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 00:37

Gefeliciteerd en veel plezier er mee!