Woeps te scherpe bocht!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ineke2

Woeps te scherpe bocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 21:53

Er waren onderlinge wedstrijden vandaag op de manege, dat betekend dat ik de bak niet in kon met Levi. Gisteren had ik al 2 uur met hem gewandeld, daar had ik vandaag niet zo'n zin in, was nog moe van gister Haha!

Dus besloot ik om hem maar los te gooien in het CBR land, terwijl ik er bij bleef. Kon hij lekker rennen en spelen met de 2 pony's die eral staan.

Oke na 2 uur rennen en spelen vond ik het wel weer genoeg, ik had het intussen koud haha Tong uitsteken en het was nog een kwartier lopen naar de manege, terwijl hij een half uur later dicht zou gaan.

Ik Levi roepen...komt hij aangaloperen...voordat hij bij mij kon komen moest hij een bocht naar links maken...dat deed hij...alleen nam hij hem iets te scherp B) Gevolg: Levi vloog uit de bocht plat op zijn smoel! Hij lag echt helemaal op zijn zij.
In eerste instantie moest ik keihard lachen, het was ook zo komisch, maar toen paar seconden later dacht sh*t als hij maar niks heeft Scheve mond Gelukkig nadat hij was opgestaan en ik hem even liet draven...hij liep niet kreupel *pfieuw*
Dat was weer een avontuur van een kleuterpony Clown
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 14-10-02 05:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 21:59

Haha, gekke Levi Knipoog

Bud heeft dat ook weleens. Gooi ik hem los in de buitenbak....altijd racen natuurlijk, maar hij is meerdere malen op zijn plaat gegaan. Ik moet hem maar eens standaard beenbeschermers omdoen als ik hem losgooi...dalijk bezeert hij zichzelf Frusty

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 22:39

Ik zie jou al keihard lachen! Bitch *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 23:08

hahahahahahaha je verveelt je dus nooit met Levi!
Zo zou ik de paarden binnen halen en ik maar roepen , ja komen ze er alle 14 aan stormen.
En toen ze bij het hek waren gingen ze rechts omkeert en galopperen en bokken, grrrrr.
Maar later kwamen ze wel weer super braaf.

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 08:16

Hahahaha, gekke Levi. Ik zie het al voor me Haha!
Gelukkig heeft ie zich niet bezeerd Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie