stamboek troubles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

stamboek troubles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 11:22

Juist ja, even vanaf het begin.

Afgelopen zomer vond ik het maar eens tijd om Polly op mijn naam te laten zetten.
Afijn, prima, brief gestuurd, papier erbij met adres gegevens, alles netjes aangetekend opgestuurd.

Het was inderdaad aangekomen, na een week of 2 maar eens gebeld of er al wat schot in de zaak zat.
'Ja hoor mevrouw, vanmiddag gaat het op de bus, heeft u ze morgen in huis' geweldig, 2 weken later nog niks.
Weer gebeld en toen zeiden ze dat ze een nieuwe zouden uitdraaien en die had ik inderdaad de volgende dag in huis (zozo).

Maarrrrr helaas, 2 dagen later kreeg ik een brief, er was een duplicaat uitgegeven en weggestuurd, of ik wel niet wist waar dat gebleven was, ehm houden jullie daar niks bij ofzo???

Maar goed, ikgebeld en ik moest het papier weer opsturen omdat het chipnummer er niet opstond.
Ik heb toen vermeld dat ik vrijdag 18 oktober naar de nakeuringen wil en of ik het papier niet na die tijd kan opsturen, nee dat kon niet.
Dat was vorige week maandag, er werdt mij toen verteld dat als ik het papier die dat voor 17.00u op de bus zou doen dan zou ik het die donderdag erop weer in huis hebben, jaja nu nog steeds niks dus. Stiekem had ik dit wel verwacht.

Ik hang inmiddels alweer zo'n 20 minuten aan de telefoon met elke 10 seconden de mededeling 'bedankt voor het bellen, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen, blijft u aan de lijn'.

Ik word nu geholpen maar het betreffende meisje is er niet.
Er wordt een papiertje neergelegd en ik kan gewoon zo naar de keuring, maar ik doe het liever met papier.

Maar ja, dit wou ik toch wel even kwijt, zijn jullie stamboeken ook zo 'snel'???

Renee

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 11:34

Vervelend he.
Ik moest Humpie toen de tijd ook op mijn naam zetten........en nu heb ik het geluk dat het stamboek hier vrij dicht in de buurt is.
Ik dus met schoonzus in de auto en Hump ter plekke op naam laten zetten *grin* ......klaar terwijl u wacht!!!!

Bij mijn fjord ging het eigenlijk ook heel snel , volgens mij had ik het binnen 14 dagen terug.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:51

Bij ons gaat het super snel.
Misschien ook omdat het allemaal bekenden zijn?
Iig bij Lodewijk had ik het 2 dagen later terug en Hinke 3 dagen dus eigenlijk meteen