Ewald meets Tandarts

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Ewald meets Tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 15:19

De arme pony Haha!

Gisterochtend waren we om half 8 bij hem, we hadden een half uur de tijd uitgerekent om hem de trailer op te krijgen, ik kreeg hem met lieve woordjes en een mooie emmer (:D ) tot de helft, tot mn paps aan zn kont zat, tsja noooit doen toen rende hij er weer af, na 5 minuten was mn paps het zat, dus kreeg hij een paar tikken op zn kont en hoppa daar stond meneer, nog vlotter dan ik dacht Knipoog
Rond kwart over 8 waren we in de kliniek en mocht hij in zo'n sort opvoel-ding, hij werd iig helemaal omsloten en kon geen kant op... Hij vond het maar niks Haha!
Eerst werd hij gechipt, die vent deed heel langzaam de naald erin en tsja zo'n dikke naald doet pijn dus Ewald doet zn kop omhoog, en toen schoot die vent uit, dus hij heeft nu een mooie kras Boos! Toen moest Ewald maar een praam op volgens die vent want hij was druk Verward nouja vooruit danmaar, mijn ervaringen met chippen zijn *bam* vuist op nek en dan meteen die naald erin haken en hij prikte hem er voorzichtig in, naja, de chip zit erin...
Toen werd ie ge-ent tegen influenza en ging de TA hem in zn mond bekijken, maarja meneer had al een pesthumeur (Ewald) dus lie dat niet toe, oke maar alvast een verdoving vond de TA, na een paar seconden viel Waldi bijna in slaap in mn armen Slapen
Toen kreeg hij een verschrikkelijk gebit in en werd zn mond open gekrikt, en daar stond ie dan, met zn mond vol tanden Haha! De eerste kies werd eruit getrokken en een tweede kies werd eruit getroken en een.. ow nee dat waren de kiezen Haha! Ook bleek Ewald een Wolfskies te hebben dus die werd er ook meteen uit gehaalt, bleh arme pony...
Wat bloed dat zeg die kiezen trekken Boos! het deed hem wel pijn die wolfskies trekken..
Ook wou de TA nog proberen nog een kies te trekken maar hij wist niet of die al gewisselt was of niet (ben je toch TA voor om dat te zien of ben ik nou gek Verward ) dus toch maar proberen, Ewald had pijn, dat zei mn paps ook al om die TA te waarschuwen want dit ging keihard door de verdoving heen Boos! Ik had ook nog gevraagd of ie dan geen plaatselijke verdoving kon hebben ofzo, toen vroeg ie of ik een hekel aan de TA had Verward Hallo je kunt toch zien dat ie pijn heeft
Nouja hij zat te vast om hem te trekken...
Toen kreeg Ewald weer zo'n geweldige mondspoeling (met Jodium ofsu???) En toen waren wee godszijdank klaar, had behoorlijk medelijden met mn ventje!
Je kon echt merken dat hij een pesthumeur had, want hij trapte naar die stagaire toen ze hm een tik op zn kont gaf voor de trailer...
Nouja half 10 waren we weerr thuis en kon hij lekker in de box, zonder eten Haha!
Het bleek ook dat hij zo suf was dat hij gewoon zn eigen benen onder piste bij wijze van spreken Bloos De stalhoudster vond hem zo suf ze was al een paar keer bij hem in de box geweest enzo en normaal komt ie meteen op je af maar nee.. Dus had ze hem nog eventjes naar biten gegooid in de frisse lucht.

Vanmiddag ging het al stukken beter met hem, hij kan weer goed eten, nouja die gaten zitten hem geloof ik nog wel in de weg...
Maar het ergste is iig weg en als hij over 1-3 maanden weer komt voor de 2e enting (basisenting) kijkt ie meteenw eer even..

Pff wat een verhaal Haha!


Groetjes Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 15:23

Idd een heel verhaal *LOL* maar ik hoop dat dit geholpen heeft Lachen En natuurlijk ook hopen dat hij nu weer wat aankomt, maar dat komt vast wel goed Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:40

Arme pony! Nou idd maar hopen dat het beter gaat!
En die kalmeringstroep *LOL* Flair kreeg het ook eens bij de DA en toen gaf ik haar een pepermuntje die ze een uur later pas doorkauwde *LOL*

28-09-2007
Nothing compares too you...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 18:02

Och gossie... ik vond 'em er vanmiddag nog wel zielig bij staan hoor... Verdrietig

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 18:39

Tsja hij staat ook liever buiten Michèle (schrijf je het zo Haha! ?)
En vond het zo snielig, hij keek me ook zo zielig aan en toen die verdoving begon te werken stond hij lekker met zn hoofd tegen me aan half te slapen Lovers

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Angie91, FCSA, laura22, MairiMacBran, mingming, ttranch, zimbri en 6 bezoekers