Soms he.......grrrrrrrr

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Soms he.......grrrrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 16:06

Vandaag echt zo'n dag dat je denkt, was ik maar in bed gebleven.

Kom ik op stal, weer de stallen niet gedaan. Wij lopen notabene met 6 meiden en heel vreemd, doen Carmen en ik altijd de stallen mesten en strooien.
Dat ben ik nu wel een beetje zat. Lips are sealed
Dus heb ik 4 van de 7 stallen gedaan. Ik denk het is wel goed hoor, die meiden komen vaak 's middags en dan kunnen ze hup zo de paarden uit het land vissen en rijden, nou vandaag dus niet. Haha! Extreme duivel

Goed, ik de stallen gedaan. Eerst Athena uit het land gehaald. Gepoetst en gelongeerd. Dat ging wel lekker. Dat paard is reuze handig, ze doet zelf bepalen wanneer ze wil draven en als ze dat genoeg vind gaat ze galloperen. Ik moest wel lachen.

Goed Athena weer op stal gezet. Netty halen.....Nou daar komt het.
Mevrouw dacht daar heel anders over. Ik ben denk 20 minuten bezig geweest om haar naar voren te krijgen, pakken is geen probleem, maar naar het hek toe......
Goed, zij uit het land, naar de stal. ik wilde gaan rijden, maar ik was zo boos, dat ik het beter vond om te gaan longeren, want dat was vast niet goed gegaan.
Dus ik met bijzet longeren, wonder boven wonder ging dat goed.

Nou, ik netty op stal gezet. De dekens weer op. Ik denk ik ga niet twee keer lopen, ik neem ze tegelijk mee naar het land.
Nooit doen, Sirona, nooit doen!!!!!!!!
Netty uit de box, Athena wilde niet. Ik loop door met Netty, Athena komt er dan wel achteraan, idd ja, maar Netty bleef buiten voor de deur staan en Athena wilde erdoor, gevolg een fikse klap kon krijgen van Netty. Dus Athena schiet de stal weer in, in paniek. Dus ik loop door, Athena schiet naar buiten, de verkeerde kant op. Naar het rechter weiland en we moesten naar het linker. Dus ik met Netty naar Athena toe, pak haar en loop naar het weiland, ondertussen komt het stoom uit mijn oren...... Boos!
Valt er iets achter ons, twee paarden schieten naar voren en ik dus ook, !@%##%%##%%*(&%#$ Boos!
Ik laat Athena los, ik denk die loopt wel naar het land (ze kunnen daar verder nergens heen, loopt in een punt) Maar Athena dacht bij het hek, dat is mooi ik kan hier ook naar links (een heel klein paadje)
Netty in het land gegooid, alle paarden komen naar voren denderen, want dat is interresant wat Athena doet.
Ik Athena pakken, alle paarden helemaal dol, Athena dol, ik dol.......
Uiteindelijk heb ik er in het land gekregen, wat een ellende..... Frusty
Als ik ze 1 voor 1 het land ingezet had, was ik veel eerder klaar geweest.

Bah, ik ben helemaal sachie. Tot overmaat van ramp is er ook niks te eten in huis en ik heb enorme honger...... Boos! Frusty

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 17:01

sjonge jonge zeg wat een verhaal!
nou gewoon even tot tien tellen en diep adem halen dan is alles weer goed ha ha.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 19:24

super de boer en de edah zijn nog open Vork

Twee paarden meenemen is idd niet handig.. Heb ook wel eens een leuk blokje om gemaakt vanwege te lui zijn om twee x op en neer te lopen. AL met al heb ik ongeveer 4 x deze afstand afgelegd, vanwege onwillige paarden.