verassing!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-01 20:54

Haha echt wat heb ik een geweldige stalgenootjes zeg!!!!!!!!
Eerst zijn we ontvoerd naar een cafe in de buurt waar dus al onze stalgenootjes zich al verzameld hadden.
Daar op kosten van hun lekker gedronken met allemaal hapjes enzo.
Nou en toen een lieve toespraak(je) van Karin (die ook in het 4-tal reed)
We kregen allemaal een erg mooie en grote bosbloemen.
(de boer en boerin waren ook mee)
Toen kregen we allemaal een lief briefje met de namen van iedereen en een kado bon van 50 gulden stelletje mafkezen! toen nog een fles wijn en van het kleine zusje van anouk heb ik een soort speldje gehad met bedankt kim zooooo lief van iedereen.
Daarna zijn de meesten naar stal gegaan om te chinezen maar ik ben toen met Anouk+ouders mee gegaan want ik werd nog getracteerd op patat enzo *LOL*

Mooiste i nog dat de boer en Boerin mij en Janneke mee hebben gevraagd om van de zomer een lang weekend Ameland of terschelling te doen als daar de keuringen van de groningers zijn:) gaan we een huisje huren ofzo zo leuk allemaal *LOL*

echt ik sta op een super stal met schatten van mensen ene ik ga samen met janneke en anouk een springlesje nemen bij mijn instructeur *bibber* hihi ik mag balkjes lopen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 21:03

He wat leuk zeg!! Party!!
Echt lief zulke stalgenootjes, moet je zuinig op zijn. maar dat zijn zij blijkbaar ook op jou, en dat kan ik me goed voorstellen!! Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 21:04

leuk joh! Was al benieuwd wat die verassing nou was....

Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 21:24

Leuk zeg!! Wat een leuke stalgenooten allemaal! En nu kun je toch naar Ameland dus op visite bij Jantina!! Party!! Party!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 21:35

Wat leuk van ze zeg!!!! Maar je hebt natuurlijk ook wel erg je best gedaan voor iedereen, daar zou ik ook heel dankbaar voor zijn. Niet naar je paard kunnen en weten dat er toch heel goed voor gezorgd wordt...dat lijkt me toch heel belangrijk in zo'n kl***periode! Party!!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 22:03

fijn dat je van je verrassing hebt genoten meid. (had het al ong gehoord wat er ging gebeuren Lachen )
en lief van frans en mieke dat jullie meemogen met een weekendje. maar dat hebben jij en janneke ook verdiend.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 22:05

ahh wat een liefurds allemaal!net zo lief als wat jij altijd bent voor mij!

ik vind het echt geweldig.meid je hebt het ook verdient.

want niet alleen zijn jou stalgenootjes zo blij met jou,ik ben ook reuze trots op jou en vind het zo bijzonder jou in mijn leven te hebben

YOU GO GIRL

je bent een kanjer!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 22:26

Leuke verrassing!! Leuk ook dat jullie dat weekend mee mogen.
Het lijkt me ook wel dat jullie dat verdiend hebben, maar het is heel leuk dat de rest er dus ook zo over denkt.
Zo blijft er toch nog iets goeds over van die vreselijke MKZ periode.
groetjes Laura

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 10:20

wat lief hee!!! je had t echt verdiend meid, geweldig zoals jij je hebt ingezet tijdens de mkz!
wat leuk dat jullie een weekend meemogen, toch nog naar Ameland!!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 10:36

Lief he?! jaja ik was er ook bij.
Karin heeft heel veel foto's gemaakt dus ik vraag wel of ik die mag inscannen!

Aan tafel bij boer en de boerin zei kim al "Ik denk dat we naar de hamer gaan (dat cafe)' Ik kon mn lach al niet inhouden hihih.

Cool dat je mee mag joh! echt gaaf!
Ik ben blij dat je het een leuke verassing vond! Haha! Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 11:28

Kim, echt geweldig.
Ik ben helemaal ontroerd, telkens als ik besef wat je voor hen gedaan hebt, maar ook als ik denk aan de sfeer bij jullie op stal.
De hele stal is als familie voor je, tenminste zo voel ik het, en dat lijkt me ontzettend waardevol om te hebben, zo'n sfeer.
Zo gelukkig als je nu bent, ik gun het je echt, want de periode tijdens de mkz was niet zo gemakkelijk en je verdient het echt om nou eens flink te genieten!!!
Dus vandaar natuurlijk dat je mee mocht naar Ameland/Terschelling, schitterend gewoon!

Ik kan me voorstellen dat ze daar blij met je zijn Kim. Jij hebt mij van begin af aan ontzettend gesteund en gestimuleerd, en samen met Sanderijn aangemoedigd om van alles met Pie te gaan doen en leren.
Jij bent één van de mensen die meewerkten aan mijn geluk.
Dus van mij een grote HUG Lovers !

Liefs, Dorine.