De eigenaresse van mijn verzorgpaard Tinkerbell wilde praten wat betreft Tink.
'Ze gaat haar verkopen..' spookte al rond in mijn gedachte toen ik aan het rijden was, wachtend
en afvragend wat ze me zou vertellen. Eenmaal klaar met rijden begonnen we met praten.
"Ik heb toch besloten om Tink te verkopen," begon ze te vertellen. "Je weet dat mn andere paard
drachtig is, en over 4 weekjes gaat bevallen. Ik heb helaas geen tijd voor drie paarden. Maar jij mag
haar hebben." "hebben?" herhaalde ik, met ogen vol ongeloof. "Ja, hebben. Ik vind het zo moeilijk om
Tink weg te doen, en om een baasje te vinden die echt een klik met dr heeft."
Ze heeft Tinkerbell zelf gefokt, dus is nu al bijna 7 jaar haar baasje. Tink is een paard met karakter
en niet iedereen is weggelegd voor haar. "Een goed tehuis vind ik veel belangrijker, geld doet er dan niet toe."
aldus Tink's baasje. Als ik besloot nee te zeggen, zou Tink wel gewoon verkocht worden.
Nog steeds kon ik het niet geloven, sinds mijn 9e droom ik al over een eigen paardje maar mij zijn
de kosten te hoog & ik heb ouders die niet willen sponsoren.
In eerste instantie was de reactie van mijn ouders teleurstellend: "nee, maar we denken er nog over na."
Totdat het duidelijk werd om welk paard het ging, om Tink die ik al drie kwart jaar verzorg, en wie
beide ouders al een keer gezien hebben. "Oh, gaat het om Tinkerbell! Had dat dan gezegt!"
Ik had het in alle roes blijkbaar niet goed duidelijk gemaakt. Maar dat antwoord vond ik al een ja,
de definitieve ja kwam al snel en vrijdag hebben we een box besteld, die we in onze schuur inbouwen:
Tink gaat verhuizen, ze komt lekker aan huis te staan & weidegang huur ik een paar honderd meter verderop.
Binnekort zetten we onze handtekening en is alles officieel rond. Ik krijg haar toebehoren ook mee,
met het zadel in bruikleen. Waarschijnlijk komt ze al over een maand!
Ik ben natuurlijk enoooooorm blij, mijn pennydroom komt écht uit.

En ik weet zeker, als ik een aantal oude penny's door ga bladeren, ik precies mijn verhaal tegen ga komen!
Mijn eerste eigen paardje, helemaal van mij

Tink & ik

http://img78.imageshack.us/img78/6103/vzm2js6.jpg
Drafje
http://img510.imageshack.us/img510/1168/avatinkmp3.jpg
En wat ze het liefst doet: springen!
Tinkerbell is een springefokte merrie van Navarone x Kommandeur.