gaat goed met onze pensionstalling!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

paulanda

gaat goed met onze pensionstalling!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-02 19:32

een tijdje geleden had ik jullie hulp gevraagd met het beslissen van de hoogte van het stallingsgeld dat ik moet vragen(erg hulpzaam trouwens!)
En sindsdien staan er nu 3 paarden,er komt de 15e nog iemand met haflinger,1 nov of dec komt er nog iemand met 2 paarden en een jaarling staat bij ons te koop en dan komt anneke hier van bokt misschien bij me staan,gezellie!!(hoop dat ik het mocht zeggen)
Dus dan zijn de stallen echt voorlopig al vol,gaat dus niet verkeerd,moeten straks nog uitbreiden! Pling

nee hoor is zo voorlopig wel even goed mijn veulens gaan lekker in de opfok in friesland ,tenminste niet zo ver weg.

ik werk nu nog 1 hele dag en 4 halve dagen is dus goed te doen zo misschien wel ochtendje minder vanaf januari Gaaaap is zwaar werk hoor z'on eigen stal veel denken er te makkelijk over maar je bent constant bezig,bevalt wel super hoor!!

Z1+4

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-02 19:33

oh oh per ongeluk bij verkeerde forum!!

Z1+4

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:18

Hey hartstikke leuk dat het zo goed gaat, een goeie pensionstalling in Heerhugowaard is wel nodig
Wat leuk dat Anneke bij je komt staan, maar ze staat toch bij Huisman op stal?? Of heb ik wat gemist Verward

Jaike G. SPORT Z1+6 / Edou fan 'e Boppelannen SPORT Z2+0/ Tsjikke / Blossem

Bestel uw stickers, naambordjes en bedrukte kleding bij www.horseprint.nl

Appie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 07:45

Leuk dat het zo goed gaat Haha! ! Het is zeker heel veel werk, je bent eigenlijk nooit klaar. Niet dat ik ervaring heb met een pensionstal, maar wel met een priv├ęstal met 7 paarden, dus ik weet hoeveel werk het is Knipoog .
Waar ergens in HHW staat jullie stal?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie