jullie paarden ook zo fris?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

jullie paarden ook zo fris?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-02 14:47

Levi was vandaag echt fris, ik moest hem een paar keer flink tot orde roepen, want hij sprong in het rond van de energie. En dat terwijl hij eergister en gister niet vooruit te branden was Verward

Heb hem maar los gegooid en nadat hij een rondje of 10 gecrost had was hij weer rustig Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 09-10-02 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 14:54

bij ons op stal zijn ze ook allemaal zo fris,komt door het koude weer is mijn ervaring,en door de harde wind,krijgen ze de 'wind tussen de benen'zeg ik altijd.maar idd zijn ze bij ons ook fris.
o hee ik woon nu in dezelfde regio als jij maar aan welke kant heb jij de verzorgpaardjes staan?en verzorg je dat welshje nog?

soms is het beter om te zwijgen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 15:03

en niet alleen mijn paarden, zelf vind ik het zowiezo erg fris! Ik vnid het koud buiten!

De hond is de betere mens

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 15:07

Desiree schreef:
en niet alleen mijn paarden, zelf vind ik het zowiezo erg fris! Ik vnid het koud buiten!


ja maar dees,bén je ook fris dan of vínd je het fris ?

soms is het beter om te zwijgen

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 15:08

Desiree schreef:
en niet alleen mijn paarden, zelf vind ik het zowiezo erg fris! Ik vnid het koud buiten!


Brrrrr ik heb het ook zo fris Schijnheilig Omar is ook behoorlijk fris ja en nog erger hij zat 10 dagen aan de antibiotica vanwege een virusverkoudheidje en mocht dus niet zweten en kon zijn ei niet kwijt. In de losgooibak ging hij helemaal uit zijn stekker en spurte al windenlatend en bokkend in het rond Haha! echt heel grappig. Moest hem net voor de DA longeren zodat ze daarna naar zijn longen kon luisteren en hij ging weer uit zijn dak.... al bokkend in galop aan de longeerlijn. Gelukkig is hij weer helemaal genezen en kan hij er weer tegenaan.... hij is onder het zadel niet gevaarlijk met bokken en steigeren enzo maar wil wel graag racen als hij fris is Lovers

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 15:18

Barb gedraagt zich nog supernetjes, ben ook niet anders gewend. Hij is wel wat oplettender. Ik heb er nu al 2 dagen zijn winterdek op liggen is echt wel nodig hij is zo'n ontzettende koukleum.

Het nadeel van dit weer is dat sommige paarden krampkoliek krijgen.

Ik heb btw ook weer een thermoshirt aan lekker warm!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 15:21

sanderijn"]
[quote="Desiree schreef:
en niet alleen mijn paarden, zelf vind ik het zowiezo erg fris! Ik vnid het koud buiten!


ja maar dees,bén je ook fris dan of vínd je het fris ?
[/quote]
ja, gisteren ging ik ook bokken! maar aangezien ik dat niet kan ging ik recht op mijn neus! was er wel warmer van geworden! Haha!

De hond is de betere mens

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 15:23

jah vre-se-lijk!!! Promiss was lekker jolig Haha! en sebas.... lekker snel Haha!

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-02 15:38

Desiree schreef:
en niet alleen mijn paarden, zelf vind ik het zowiezo erg fris! Ik vnid het koud buiten!


Koud? Ik vind het niet koud, wel waait het hard, goed aankleden

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 16:52

Ik vind et echt heel erg koud, vooral 's morgens.

Maar die van mij zijn lekker vrolijk ja!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 16:54

Lekker snorken, maar door dat snorken en scheten laten wel mooi lopen en goed aan het been. Haha!

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 17:23

Jaaa verschrikkelijk!

Ik wilde Pinky vandaag even NH longeren (los en zonder zweep) en dat ging best aardig. heel laag balkje gelegd en hij liep er braaf over. Opeens kreeg hij het in zijn bol en hij zet me het toch op een lopen?!?! Verward Zeker 15 rondjes in volle galop met hindernis Haha! naja, lamaar gaan Knipoog Daarna was hij weer 'normaal'.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 17:25

dribbel heeft er ook weer erg veel zin in elke keer, vind ik leuker dan toen hij zo sloom was Haha!

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 17:35

Nou, dat kan je wel zeggen! Mundil is sinds zondag echt superrrr fris!
Gisteren was hij de hele tijd aan het bokken en gek doen en vandaag had ik hem voor het longeren even losgelaten in de bak en meneer werd weer jolig. Hij is gewoon over de bakrand heengesprongen! Geen misselijke sprong! Gek beest! Gelukkig stond ging hij meteen naar zijn vriendje Harold toe Lachen

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 18:11

Die van mij waren allemaal fris....fris is zelfs zacht uitgedrukt. Ik had twee meisjes die Phoebe willen verzorgen, de ene lag er met 3 min al naast.
Imatador was schrikkerig en erg loperig. En Marillion....ach ja, die is weer een paar keer aan de kletter gegaan, door de wind onder de staart. Maar daar heeft ie nou eenmaal een handje van...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 18:19

Dit is "kaboutertje en sabeltandtijger- weer".
Achter iedere spriet zit een giftige kabouter en achter ieder struikje, boom, auto, whatever zit een sabeltandtijger die je opvreet.
Zelfs op een leeg stuk strand zijn er levensgevaarlijke objecten. Aanvallende zeemeeuwen bijvoorbeeld! Voorbijrollend schuim...
Doodeng!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 19:39

Ja!! Zn angst voor plantjes was redelijk over, maar wapperende plantjes!!! WOWW Het was al een jaar geleden dat hij die gezien had natuurlijk!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 20:05

Ennnn...vooral die bakrand he Elise Haha! Godsarrie Knipoog

Maar WAPPERENDE plantjes zijn levensbedreigend

Het leven is een gebakje!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 20:35

Ik ben bang dat Misty ook op mijn oude pony gaat lijken in de winter...
Die liep het eerste kwartier dan te bokken, en daarna was het goed! Schijnheilig Haha!
Ik merk dat mist daar nu ook last van begint te krijgen Bloos
Is leuk als je zo laat op een wedstrijd bent dat je niet meer los kunt rijden Gaaaap
Dan heb je je protocol vol staan met: Verzet *LOL*

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 20:37

FRISS?? HOEZO O!! kben dr net 2x afgekletterd , al is het nog een jong paard..

met opstappen ik had nog geen 1 voet in de beugel ... ik wou op stappen en kedeng ... steigeren bokken en alles maar jah ik hing al half op dat paard ( klein maken ) dus toen vloog ik er af .. op mn rug !!!

ik er nog een keer opgestapt , iemand hield het paard vast ,... nou gebeurde p-cies het zelfde , toen was ik het zat !! dus heb i khet paard helemaal moe gelongeerd , toen ben ik dr opgestapt zonder problemen ..

maar jah ... nou wel een beetje ( beetje heel erg ) last van mn rug !!

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 20:40

Mijn dame is al sinds zondag knettergek.. word steeds nerveuzer voor de les morgen Knipoog

Alles is spannend.. OEI een paaltje, OEI een blaadje, OEI een baasje.. *zucht*
ze is wel supermooi als ze zich zo aanstelt Kwijl Knipoog

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:39

Hee de leukste paardrijtijd is weer aangebroken *LOL*

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 18:21

dat paardrijden heeft voor mij voorlopig een pauze , kheb iets met mn knie .gekneust ofzo,..... opgelopen met mn val gister , en mn rug doet ontzettend veel pijn !!!

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 18:53

Ik word er strontziek van *LOL* Mevrouw is namelijk een brok dynamiet, loopt een uur lang te drammen, te rennen, te springen en te aanstellen.. *zucht* En in volle galop door het bos- jawel, zonder rem- mede-ruiters passeren maakt me er niet populairder op. Navy, ruuuuhuuustig maar..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

duikpaardje

Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 19:09

ja zelfs tommy heeft last van de kou, hij is in een week tijd veranderd in een grote teddybeer met de kuren van een springbok.
vanaf het weekend stuiterend uit het weiland en als je been gaf was dat een teken om te gaan bokken.
we hebben nog niet eens last van wapperende plantjes in onze binnenbak...
gelukkig is het bij tom altijd maar een paar dagen en gisteren was hij al weer superbraaf met longeren.
hij staat nu nog dag en nacht buiten maar de eerste week straks op stal is hij ook niet te genieten

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dolor, Otti1977, Pommier en 38 bezoekers